wtorek, 26 sierpnia 2014

podsumowanie projektu: "Wakacje w Polsce"

Czas zmobilizować się i uporządkować, podsumować to co zaczęłam niecałe dwa miesiące temu.
 
Na pierwszy ogień idzie podsumowanie moich zdobień w ramach projektu
 "Wakacje w Polsce",
 który sama organizowałam.
Zobaczcie jak podróżowałam od 1 lipca do 19 sierpnia. :)



Na początek zobaczcie wszystkie zdobienia:
Po kliknięciu w dane zdobienie przeniesiecie się do postu-tam możecie zobaczyć więcej zdjęć, przeczytać kilka słów o wykonaniu itd.

http://nailsandmore2.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-batyk.html

http://nailsandmore2.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-sudetytatry.html

http://nailsandmore2.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-mazury.html

http://nailsandmore2.blogspot.com/2014/08/wakacje-w-polsce-warszawa.html

http://nailsandmore2.blogspot.com/2014/08/wakacje-w-polsce-moj-dom-kilka.html


Patrząc na całokształt muszę przyznać nieskromnie, ze jestem z siebie zadowolona. :)
W 4 na 5 zdobień włożyłam nieco czasu i pracy,
 a z Warszawy też jestem zadowolona przez to, że zainspirowałam się czymś wyjątkowym.
Bardzo podobają mi się wszelakie pejzaże na paznokciach zatem cieszę się, że udało mi się namalować ich dwa i wyszły całkiem przyzwoicie. 
Jeden z nich, góry, jak wiecie został wyróżniony przez Nailpolis Museum  
oraz został doceniony w konkursie Wibo.
Podobają mi się miksy na paznokciach zatem Bałtyk też nosiłam z uśmiechem.
Największy "zastój" miałam podczas wycieczki na Mazury. 
Nie mogłam znaleźć inspiracji, a jak już znalazłam to nie byłam zadowolona z wykonania. 
Patrząc z perspektywy czasu-nie jest tak źle jak mi się wydawało.


Nie będę jeszcze dziękować Wam na zabawę, 
bo jeszcze we wrześniu pojawi się podsumowanie ze zdobieniami wszystkich uczestniczek.
Teraz jedynie mogę zaprosić Was na podsumowanie "Kwiatów"",
jak też na post ze zdjęciami z wakacyjnego wyjazdu, który pojawi się jeszcze w tym tygodniu.
Do zobaczenia! :)














5 komentarzy:

  1. większość przepiękna! podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piekne paznokcie, "warszawskie" podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace ;) ostatnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdobienia, jesteś bardzo zdolna! Jak obrazy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Twoje zdobienia były super :) Ja skończyłam na górach, ale może jeszcze coś domaluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".