czwartek, 11 lipca 2013

stripes&roses

Dawno nie "rysowałam" na paznokciach, 
więc dzisiaj postanowiłam zrobić na paznokciach coś innego niż tylko odbić stemple, czy nakleić naklejki. Zobaczcie co z tego wyszło.:)


Zdobienie w tym stylu podobają mi się, jednak do tej pory jakoś nie mogłam zabrać się za ich wykonanie. Malutkie różyczki z pewnością jeszcze wiele razy u mnie zagoszczą, a połączenie bieli z pastelami podoba mi się od dawna, więc ogólnie mi się podoba i jestem zadowolona ze zdobienia. :)


Najpierw pomalowałam paznokcie dwoma warstwami wrzosowego Lioele, a paznokcie na palcu serdecznym i kciuku-białym Bell. Po dokładnym wyschnięciu w ruch poszły wykałaczki, szpilki, cienkie pędzelki od linerów, sonda... Użyłam tych lakierów, które widzicie obok. Szczerze to nie pamiętam nawet co czym robiłam. Zaczęłam malować fioletowe plamki, gdy te schły robiłam paski, później kończyłam róże i tak po prawie godzinie całość utrwaliłam topem.


35 komentarzy:

  1. Śliczne;D nie sądziłam że paski mogą pasować do kwiatów a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne połączenie wzorów i kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wyszło c:

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te paski są genialne! Takie urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie...prześlicznie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow amazing!!

    Beautiesunlocked.blogspot.co.uk

    Lx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! I dzięki Tobie wiem, jak jutro pomalować paznokcie! :) A ten wrzosowego Lioele jest boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super cute nails!
    You did a wonderful job (:

    Love, Liese
    Cats & Dresses

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing nail art!)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to wygląda. Musisz mieć niesamowitą cierpliwość do robienia takich rzeczy. Moje paznokcie nie są idealne, bo nawet nie mogę wytrwać w codziennym malowaniu ich odżywką. A bez tego nie mogę malować lakierami, bo rozdwajają się a wtedy lakier odpada ;/
    Za to twoje są piękne ;)

    takbardzoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I różyczki i paski wyszły bardzo ładnie, super się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to wykonanie :) Toż to prawdziwa sztuka tak malować na paznokciach! Super!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to dobrze, że jesteś zadowolona, bo wyszło świetnie. super motyw i fajnie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie!
    wyszło bardzo dziewczęco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie ci wyszły *,* zazdroszczę bo ja niestety nie mam ręki do takich drobiazgów ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. eeeeeno! MIOD NA MOJE SERCE <3 zapraszam do mnie http://mywolin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory, całość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie połączenie kolorów (pewnie dlatego, że kocham fiolety^^) a samo zdobienie również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This is stunning! you have really beautiful nails x

    OdpowiedzUsuń
  20. To mój ulubiony wzór, który nigdy się nie znudzi! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful as always!

    dont forget to enter my RiRi Woo Giveaway Here

    xoXo

    OdpowiedzUsuń
  22. Są super ;p Ja jednak pewnie nie umiałabym narysować sobie sama takich kwiatuszków. Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  23. ale pięknie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba połączenie pasków i róż. U mnie jeszcze nie gościły, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. różyczki dodają uroku ;) świetnie wyglądają w tych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".