sobota, 24 sierpnia 2013

marmurkowe

Lakiery z czarnymi drobinkami robią ostatnio furorę. Ja trafiłam na nie całkiem przypadkowo, 
zamówiłam dwa kiedy to jeszcze nie było o nich głośno i wcale nie żałuję.
 Tak, więc na początku wakacji był nudziak, dzisiaj-biel (?) z maczkiem.




Na paznokciach mam trzy warstwy białego lakieru z drobinkami Lemax (sama nie wiem dobrze czy baza to biel czy jednak szarość?:). Nieważne, i tak mi się podoba. Aby nie było tak tradycyjnie i zwyczajnie, dodałam po kilka czarnych piegów, które ułożyłam w trójkąty. Całość utrzymałam w tonacji czarno-białej/szarej. Efekt: ciekawie, ale bez dominacji piegów, czyli to, co chciałam osiągnąć.




32 komentarze:

  1. i właśnie do takich zdobień marmurki LeMaxa są genialne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknyyy *o* Gdzie go zamówiłaś? Też chce >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, robiłam przez ostatnie miesiące zakupy na takiej ilości sklepów internetowych, że nie pamiętam gdzie kupiłam marmurki.:(

      Usuń
  3. Mnie się te lakiery bardzo podobają,udało mi się upolować tylko jeden nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te piegi idealnie pasują do marmurka!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! :) ja kiedyś na biały lakier dałam czarny brokat - i Twoje i moje paznokcie przypominają mi sody stracciatella ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i wyszło świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie śliczne :) też ostatnio kombinowałam co wymyślić do tych marmurków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł ;) świetnie to razem wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Achh delikatne, kobiece... Takie jakie podobają mi się najbardziej! :)
    Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne pazurki pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing nails. Its like oreo on nails<3
    check out my blog?/follow each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te trójkąciki z piegów wyglądają genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam lakier z tymi drobinkami i go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Po raz pierwszy od kiedy poznałam marmurki (czyli jakieś dwa lata temu) wpadł mi w oko ten szaro-biały. Wcześniej jakoś nie widziałam dla niego zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te piegi cudnie wydobyły te marmurkowe kropaski :) A jak równiutko wszystko zrobione :D super :D
    Jestem jeszcze ciekawa ile warstw marmurka nałożyłaś? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać post, tam jest odpowiedź.:)

      Usuń
    2. teraz widzę... sorry :/ jakoś przy wcześniejszym czytaniu nie mogłam znaleźć :)

      Usuń
  17. jesy cudowny! tez muszę coś z nim wymodzić :) te trójkąty dodają mu uroku!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo! no po prostu oczu oderwać nie mogę, efekt jest minimalistyczny ale świetny

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi there! I didn't know about your blog and I like it a lot! Would you like to follow eachother? I'm following you now :)

    www.habitatparisien.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie...:) uwielbiam ten lakier.. w takiej buteleczce go jeszcze nie widziałam. :) z czarnymi dodatkami wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".