sobota, 16 sierpnia 2014

"Wakacje w Polsce"-mój dom + kilka informacji


No i czas na powrót do domu. 
Minęło już prawie 50 dni projektu zatem zapraszam na ostatnią kategorię:
mój dom.



Jak ten czas szybko leci. Dopiero przygotowywałam baner na projekt, zastanawiałam się czy ktoś poza mną zrobi jakieś zdobienia, a tutaj już piszę ostatni post! Dlaczego każdy tydzień nie ma jednego, dodatkowego, wolno mijającego dnia?!


Kompletnie nie miałam pomysłu na zdobienie. Jako, że mieszkam na Podkarpaciu to miałam ochotę iść na łatwiznę i po prostu pomalować paznokcie na niebiesko, a na jednym z nich dodać biały krzyż-jako herb Rzeszowa.
Jednak mam swoją listę "zdobień do zrobienia" (tak, tak "lista zdobień", która powstała niedawno, bo zazwyczaj zobaczyłam coś ładnego, nawet dodałam komentarz jeśli to było na jakimś blogu z informacją, że zrobię coś podobnego kiedyś, a później gdy przychodziło do wymyślenia czegoś to zawsze zapominałam co to miało być, u kogo to było itd., a tak to pomysły mam na wyciągnięcie... kartki. :)). Jedna z pozycji to zdobienie mocno inspirowane, jak nie zgapione , stąd klik.
Mniej niż kilometr od domu mam las, przed nim na łąkach sporo drzew, więc często mam okazje widzieć zachodzące Słońce na kolorowym niebie przesłanianym przez konary drzew. Zatem dlaczego nie zrobić dwa w jednym? Skreślić jedną z pozycji na liście i zakończyć projekt czymś ambitniejszym?;>


Zapraszam na zdjęcia!

Kiko uwielbiam! Leżał w pudełku kilka miesięcy nie odkręcany, a ostatnio nosiłam go już kilka razy. Całe zdobienie zrobiłam lakierami, bo moje farbki nie dość, że pękają to jeszcze kiepsko się nimi maluje.


Do uczestniczek projektu:
Jeśli jakieś Wasze zdobienia nie są podlinkowane w innych postach projektowych, a u Was pojawiły się to możecie zostawić linki nawet tutaj.

+  Wiem, że kilka z Was odpuściło część zdobień. Zatem jeśli tylko będziecie miały ochotę, czas to do końca wakacji możecie "domalowywać", "dopisywać" wycieczki. :)


Do wszystkich:
Jeśli nie brałyście udziału w projekcie, a macie ochotę czy ciekawy pomysł na namalowanie Warszawy, Morza, Gór, Mazur czy Waszego domu na paznokciach to chętnie przyjmę pojedyncze zdobienia, nie każdy w końcu ma czas na podróże po całej Polsce! :)
Tutaj również macie czas do końca wakacji, czyli jeszcze ponad 2 tygodnie, a we wrześniu zrobię ogólne podsumowanie całego projektu z wszystkimi pracami.







A teraz już żegnam się z Wami na kilka dni, 
bo juro z samego rana wybieram się na kilka dni we wspaniałe miejsce jakim są Bieszczady!
Do zobaczenia w piątek! :)














Domy wszystkich uczestniczek:
1. Edyta, czyli ja :) - ten wpis
2. The Cieniu
3. Lovemecosmeticsdream
4. Little Frog -
5. Anita Nails - klik
6. Modnaania
7. Alexandra Nail Art -
8. Joanna Reda - klik

10 komentarzy:

  1. Planów wakacyjnych zazdroszczę :D A mani jak zwykle rewelacja *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Kolorki i wykonanie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no super to zmalowałas :)

    Mój dom:
    http://anitakulikowska89.blogspot.com/2014/08/wakacje-w-polsce-dom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie patrzyłam na inne posty czy są podlinkowane moimi pracami ale ja brałam udział we wszystkich tygodniach :)

      Usuń
  4. piękne zdobienie ;) Twoja wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! cudne kolory i przepięknie namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, bardzo podoba mi sie Twoja wersja. dobry pomysł z karteczką :) też tak mam, że piszę komentarze i coś mi się bardzo podoba, a później zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam folder ze zdobieniami do zrobienia :D
    pejzaż przepiękny, świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju cudnie to zrobiłaś :) <3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".