sobota, 5 lipca 2014

"Wakacje w Polsce" - Bałtyk



Słońce, piasek, szum morza...
Mimo, że to nie początek opisu  Playa Delfines czy innej "luksusowe" plaży to myślę, 
że i tak będzie fantastycznie!
Zapraszam na pierwsza wyprawę tych wakacji, jedziemy nad Morze Bałtyckie!





Nad Polskim wybrzeżem byłam 5 razy (biorąc pod uwagę, że mieszkam na Podkarpaciu to wynik dobry:)) m.in. w znanych miejscowościach takich jak Łeba czy Władysławowo jak też mniej popularnej Karwi. Odwiedziłam też Trójmiasto, głównie w celach poznawczych, edukacyjnych.
 Zawsze, gdy byłam w tych rejonach starałam się nie ograniczać tylko do leżenia na plaży. Tak też miło wspominam wypad na Hel, mimo, że po drodze bunkry w Jastarni wprawiały w co najmniej dziwny nastrój. Wędrowałam też po rezerwatach, odwiedzałam muzea, byłam na latarniach morskich.
Mimo, że miło wspominam wszystkie te wyjazdy to jakoś wolę góry. Leżenie na plaży już 3 dnia staje się dla mnie zbyt monotonne, a hałas na plaży irytujący (chociaż to niesamowite jak człowiek uczy się tam ignorować krzyki dzieci;d ). Tak czy inaczej mam nadzieję, że kiedyś wybiorę się jeszcze nad Bałtyk, tym razem z grupką znajomych. :)

Kilka moich zdjęć, które znalazłam na laptopie (jestem typem, który lubi robić zdjęcia, nie tylko wyjątkowych rzeczy, ale nawet zwykłego piasku:)-dlatego z tygodniowego pobytu potrafię przywieźć po 600-800 zdjęć;p):
 



Coś o zdobieniu:
Postawiłam na marynarski miks-paski, statek, saran wrap. Do wykonania użyłam kilku lakierów, tasiemki, pędzelków i farbek.




                                                                  Lubicie polskie morze?












Bałtyk na paznokciach uczestniczek projektu:
1. Edyta, czyli ja :) - ten wpis
2. The Cieniu -klik
3. Lovemecosmeticsdream - klik
4. Little Frog - klik
5. Anita Nails - klik
6. Modnaania - klik
7. Alexandra Nail Art -
8. Joanna Reda - klik





 _____________________________________

Info dla uczestniczek projektu:
Zostawcie w komentarzach linki do waszych zdobień, postaram się wszystko ładnie podlinkować i umieścić w tym miejscu.
 Dodatkowo, jak już u mnie będzie to gotowe to możecie śmiało skopiować to i wrzucić w poście z danego miejsca linki do postów innych uczestniczek. Skoro mamy podróżować to pomóżmy innym szybko trafić w każdy zakątek danego miejsca! :)

Jeśli nie jesteś uczestniczką projektu, a masz ochotę zwiedzić z Nami Polskę w te wakacje, to możesz się śmiało do niego zgłosić w każdym momencie pod tym postem. :)

17 komentarzy:

  1. super pazurki idealnie na wyjazd nad morze:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie ;) fajny pomysł z tym projektem - może też uda mi się coś przygotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarskie motywy to mój żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kotwica na cieniowanym tle wyszła kapitalnie! aż mi się zachciało nad morze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz a ja właśnie też szukałam po płytach zdjęć z mojego pobytu nad morzem w tamtym roku i dokładnie te same miejsca zwiedziłam :) mani gotowe mam jestem w trakcie pisania posta wiec jutro mam nadzieję że mi się uda go już napisać :) Piękne mani zrobiłaś :) nie wiedziałam że mieszkasz na podkarpaciu :) tuż obok mnie a propo gór też je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy tydzień do projektu gotowy :)
      http://anitakulikowska89.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-batyk.html

      Usuń
  7. Piękny Bałtyk :) Aż się rozmarzyłam o wakacjach !

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci to wyszło, ja cały czas myślę nad koncepcją, dzisiaj coś chyba zmaluje

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie jestem i ja! http://www.cienistosc.pl/2014/07/batyk-batyk-na-paznokciach.html
    Twoje zdobienie jest super, ale sie napracowałaś! Śliczny gradient i te malunki i paseczki ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobienie i świetny projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobienie. Ja też mieszkam na Podkarpaciu i jeszcze nigdy nie byłam nad morzem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobienie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zdobienie do projektu - http://modnania.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-batyk.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobienie, gradient wyszedł Ci lepiej niż mi :)
    Moje : http://nailsandkitchen.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-batyk.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba Twoje zdobienie ;))
    http://lovemecosmeticsdream.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-batyk.html

    OdpowiedzUsuń
  16. mani idealny :) możesz być z niego dumna !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".