piątek, 20 września 2013

Projekt Tęcza-niebieski


Kolejne projektowe zdobienie.
Piąty tydzień Projektu Tęcza.
Czas na niebieski!

_________________________________________
Muszę przyznać, że trochę nie wychodzi mi połączenie szkoła&blog. Pierwsza klasa upłynęła tak luźno, że teraz nagle, gdy doszły rozszerzenia trudno wyrobić z wszystkim. Niby mam tylko 9 przedmiotów, ale godzin więcej niż rok temu, do tego mam wrażenie, że ktoś ukradł mi po kilkaset minut z każdego dnia. Chyba czas zabrać się za jakąś organizację. Nie dam rady pogodzić Edyty i Złotej Pigmejki w jedną osobę, bez żadnego planu, żadnej organizacji czasu. Pewnie po prostu w weekendy będę przygotowywać 1-2 posty, od poniedziałku do piątku, nie zostawiać bloga bez nowego postu. No, ale koniec ględzenia.
_________________________________

Paznokcie wykonałam metodą, jak to ja sobie nazwałam, foliowego rozbabrania.:)
 Czyli:
pomalowałam paznokcie jedną warstwą niebieskiego Manhattanu. Poczekałam aż wyschnie. Nałożyłam grubszą warstwę tego samego lakieru, dodałam białym Miss Sporty kilka ciapek i na mokrą całość przyłożyłam kawałek folii (u mnie zwykła-spożywcza), docisnęłam do pazurka i delikatnie ściągnęłam. Tak z każdym paznokciem z osobna. Całość pokryłam topem.
Nie zwracajcie zbyt uwagi na skórki-urok tej metody. Nie domyłam się na tyle, bym była zadowolona, ale poddałam się na tym etapie jaki widzicie. :)




25 komentarzy:

  1. rewelacyjny mani! Fajny masz na niego sposób :)
    szkoła daje popalić.. zabiera większość czasu i energii. Coś o tym wiem - klasa maturalna.. Ale trochę organizacji i wszystko się da zgrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam codziennie sprawdziany :/


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł muszę go kiedyś wykorzystać;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka powala.

    Jaki to nr i seria Manhattanu?

    OdpowiedzUsuń
  5. zmodyfikowany saran wrap?
    śliczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominają mi błękitny marmurek, albo niebo w chmurki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny efekt marmuru ;) super kolor ten niebieski

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice look :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/09/introducing-coco-fashion-my-new.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie ci to wyszlo, piekny mani! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny efekt :) taką zwykłą folią można niezłe rzeczy wyczarować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Grunt to to aby ubranie bylo trwale, wygodne i praktyczne : )

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ładnie :D ja mam ten sam problem z szkołą i blogiem :d

    OdpowiedzUsuń
  13. super efekt :D
    zapraszam do siebie, może Ci się spodoba? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś próbowałam tej metody i mi nie wyszło. Tobie wyszło super;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, fantastyczny efekt! Trochę kosmiczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię niebieskości na paznokciach. Podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".