niedziela, 8 września 2013

a'la koronkowy french


Tym razem delikatnie, ale nie banalnie. 
Klasyczny nudziak ze stemplowym wzorkiem, tworzący efekt a'la koronkowy french.


Zdobienie w rzeczywistości znacznie bardziej mi się podobało niż na zdjęciach. Niestety biała baza Miss Sporty tak długo schła, że nie wytrzymałam aż wyschnie idealnie i nałożyłam nudziaka. Niestety po 1,5 h nie zahaczyłam dwoma pazurkami o coś i starłam je prawie całe, a na dwóch odbiłam włosy. Tym sposobem niestety pozbyłam się zdobienia jeszcze w dzień jego zmalowania. A szkoda, bo byłam z niego zadowolona (chociaż ze zdjęć nie za bardzo...).

Paznokcie pomalowałam białym lakierem, po czym nałożyłam dwie warstwy nudziaka z NYC. Lakier ma shimerowe wykończenie, jest w nim na prawdę mnóstwo drobinek, których niestety nie udało mi się dobrze wychwycić robiąc zdjęcia. Na koniec odbiłam ciemnofioletowym motyw ze stempli (użyłabym czerni, ale nie mam dobrego, czarnego lakieru, który nadaje się do stemplowania, polecacie jakiś niedrogi, w miarę łatwo dostępny?). Wyszło coś w stylu koronkowego frencha, jednak paznokcie nie są za długie, więc nie każdemu może się tak kojarzyć. Na pewno powtórzę kiedyś ten motyw na dłuższych paznokciach. Całość pokryłam matującym topem (dlatego też jeszcze mniej widać mieniące drobinki na zdjęciach, które są w lakierze).

Nie wyszło zbyt starannie, ale jakoś ostatnio nie mogę się dogadać ze stemplami, lakierami i innymi cudami...:)


Jak Wam się podoba taka wersja delikatnego manicure?




32 komentarze:

  1. Pięknie to wygląda :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza czerń do stempli to nr 35 z serii Rich Color z Golden Rose. Moja osobista Cheeky Queen, czyli B. tylko tą używa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny Ennence do stempli też jest świetny:)

      Usuń
    2. Właśnie ten fiolet to właśnie Goldenek "Rich Color" i świetny jest do stempli, porozglądam się za czernią na pewno (miałam to już dawno temu zrobić:)).

      O tym lakierze, o którym mówisz Veronique, nie słyszałam.:)

      Usuń
    3. Agni ma rację - też kupiłam "z polecenia" i jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądają i dzięki delikatnym kolorom nadają się do szkoły :)

    http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! :)
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/09/one-more-summer-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo się podoba :)) Naprawdę ładnie wygląda fiolet z nudem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kremowy kolor tła jest przepiękny! I uwielbiam taki fiolet plus kremowy, śliczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie i pomysł świetny, muszę spróbować czegoś takiego - szkoda, że nie nacieszyłaś się zdobieniem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo uniwersalne i delikatne, pasujące do wszystkiego - super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mani wygląda prześlicznie.. szkoda, że tak szybko się zniszczył..
    Kolor bazowy jest po prostu cudowny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie: jak to robisz, że lakier na Twoich pazurkach wygląda na idealnie gładki?

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze nakładam bazę pod lakier-lepiej się rozprowadza, "wypełnia" nieco nierówności płytki, przez co lakier już nie musi tego robić i wygląda bardziej jednolicie. Dodatkowo jak maluje paznokcie to zawsze staram się nakładać cienkie warstwy i przejechać pędzelkiem 3-4 razy. Jak są jakieś niedociągnięcia to nie poprawiam ich, bo zazwyczaj to kończy się smugami, bo lakier po prostu już gęstnieje na paznokciu. Wtedy nakładam drugą warstwę i staram się nie popełniać tego błędu znów.:) No i za każdym razem nakładam na lakier top-on też nieco "gubi" smugi, nierówności.

      Usuń
  11. fajny pomysł i super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli masz gdzieś u siebie drogerię z kosmetykami Enjoy to polecam Ci ich czerń :) Tania i świetnie napigmentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paznokcie prezentują się naprawdę pięknie, śliczne zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. this is amazing!
    www.vworldrocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, super! Wyszło bardzo delikatnie i bardzo mi się podoba :)
    Co do czerni do stempli - specjalny lakier od Essence albo Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne :) polecam Sally Hansen - kryje po 1 grubszej, lub 2 bardzo cienkich warstwach, idealna do stępelków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdobienie fantastyczne, mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie Twoje paznokcie zawsze wyglądają perfekcyjnie, masz zdolności dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Koronkę uwielbiam więc i to zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny efekt i podziwiam za cierpliwość, bo ja bym nie wytrzymała, żeby tyle czekać aż wyschnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja:) Naprawdę mi się podoba, w wolnej chwili zapraszam też do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie delikatnie i efektowanie:) bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".