czwartek, 3 października 2013

nude stripes






Drugie w tym tygodniu, "tasiemkowe" zdobienie. 
Postawiłam na błękit, przełamany i "zgaszony" przez paski w odcieniu nude.




Najpierw pokryłam paznokcie jedną warstwom nudziaka Golden Rose. Po ok. dwóch godzinach (chciałam być pewna, że jest idealnie suchy i tasiemka nie odejdzie razem z fragmentami lakieru) nakleiłam paski tasiemki, starając zrobić się to w miarę prosto i w równych odstępach. W sumie to nawet w miarę tak mi wyszło. :)
Następnie każdy pazurek malowałam grubszą warstwą niebieskiego Manhattanu, po czym od razu odklejałam tasiemkę. Tak z każdym paznokciem z osobna. W efekcie otrzymałam niebieskie paznokcie w beżowe paski. Gdy wszystkie były gotowe pokryłam je topem.







Zdecydowanie najbardziej czasochłonny i wymagający najwięcej cierpliwości etap zdobienia-naklejenie tasiemek. 

Jak Wam się podoba połączenie takich kolorów?
Lubicie paski na paznokciach?

 ___________________
Tasiemki otrzymałam od sklepu FiiGirl w ramach współpracy.












24 komentarze:

  1. paski wyszły ci bardzo ładnie i prościutko ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) ciekawe jak by wyglądał z jakimś żywszym kolorem pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie podoba !
    A na żywo wyglądają lepiej niż na zdjęciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszło. Prosto i proporcjonalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne. Ja też ostatnio bardzo polubiłam te tasiemki, świetnie się je klei :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) Też muszę spróbować tasiemek. Na prawdę super Ci wyszło! Równo, wszystkie paski odbite jak trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great idea!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. i love them!
    so cute


    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  9. Huehue, ja nie mam tasiemiek, więc mam jeszcze gorzej, bo muszę ucinać taśmę klejącą na takie cienkie kawałki ;-;

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. jak popatrzyłam na miniaturkę na bloglovinie to myślę: 'nie, nie podoba mi się', ale po wejściu w post, zakochałam się i chyba zainspiruję się dzisiaj Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, ciekawe połączenie kolorów. I paseczki, jakie proste! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszło też planuję zrobić takie paski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne połączenie kolorystyczne!!! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie równe paseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne połączenie, takie delikatne :) paski są super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ci wyszło to połączenie. Muszę sobie sprawić tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba, ja jeszcze nie próbowałam taśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelka, muszę wypróbować takie paski u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. proste, a jakie efektowne dzięki połączeniu kolorów

    OdpowiedzUsuń
  20. super to wygląda. chyba się muszę za paski zabrać znowu:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega mi się podoba, uwielbiam motyw pasków na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".