piątek, 25 lipca 2014

"Wakacje w Polsce"-Mazury



Niechętnie wracałam z gór tych wakacji.:)
Ale Mazury przecież czekają!
Zapraszam, więc do krainy jezior.



Mazury, jedyne miejsce z całego projektu, w którym nie miałam okazji być. Chciałabym zobaczyć tą krainę, chociaż nie ze względu na wylegiwanie się nad jeziorami, bo to jakoś do mnie nie trafia, a sam krajobraz, przyrodę. Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda, a komary mnie nie zjedzą. :)


Tym razem nie miałam kompletnie głowy i ręki do zdobienia. Szukałam inspiracji wszędzie, aż pomyślałam, że tym razem odpuszczę typowe motywy i postawię na coś innego. Tak trafiłam w wyszukiwarce na mazurską wycinankę, której ubogą kopię przeniosłam na paznokcie. :)

Do zdobienia używałam farbki akrylowej i kilku kolorowych lakierów, podstawowe, bazowe, czerń i nude, to Goldeny, które widzicie wyżej.



Byłyście kiedyś na Mazurach? 
A może mieszkacie w ich okolicy?












Mazury u Nas:
1. Edyta, czyli ja :) - ten wpis
2. The Cieniu - klik
3. Lovemecosmeticsdream
4. Little Frog -
5. Anita Nails - klik
6. Modnaania
7. Alexandra Nail Art -
8. Joanna Reda - klik

11 komentarzy:

  1. pięknie Ci ta "wycinanka" wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne! ;) ładny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  3. oo widze że Twoje już też są :) nie wpadłabym na taki pomysł z wycinanką :) pomysłowo :)
    Moje mazury:
    http://anitakulikowska89.blogspot.com/2014/07/wakacje-w-polsce-mazury.html

    jeśli chodzi o mazury to komarów nie było dużo wtedy co ja byłam więcej natomiast os i jedna mnie i ciotke użądliła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. cute! haha I wish I could read your blog post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    Wykonanie też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi wycinankami! :)
    Moje zdobienie: http://www.cienistosc.pl/2014/07/las-na-paznokciach.html

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem,zdobienie wymiata1 świetnie je wykonalas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".