sobota, 5 października 2013

roses&black&matt


Motyw, który już wiele razy był na blogu-róże.
Tym razem jednak w innym wydaniu-w połączeniu z czernią i matowym wykończeniem.



Długo zastanawiałam się co dzisiaj zmalować. Pomalowałam paznokcie czarnym lakierem i nie miałam pojęcia co dalej z tym zrobić. Już miałam malować białe paski. Najpierw jednak weszłam na Facebooka i... tadaam! Moje zdjęcie w tle stało się inspiracją. :)


 Co prawda paznokcie różnią się wiele od samej inspiracji, ale ja jestem zadowolona z moich malowanek wykonanych pędzelkami od FiiGirl.







Nie będę opisywała wykonania, bo jak zmotywuję się to zrobię osobny post "krok po kroku" właśnie z tym zdobieniem. A teraz zapraszam na dużo zdjęć. :)

Bez topu, wersja "naturalna" :) :
 

Z topem matującym Lovely.



Jak Wam się podoba połączenie delikatnego motywu róż z czernią?


37 komentarzy:

  1. w macie wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, matowe wykończenie bardzo tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. czarne tło i mat wyglądają fantastycznie
    świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, czarny mat i różyczki świetnie razem współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja,ostatnio miałam coś podobnego tyle że z białym tłem ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ;) matowe wyglądają jakby te różyczki były oszronione - boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, podoba mi się takie połączenie :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. nice nail! :)

    http://catsandties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie :) uwielbiam takie motywy i ten mat ... <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczki to jeden z moich ulubionych motywów zdobień <3 pześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo!! Chyba sobie ukradnę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this! It is perfect!
    www.vworldrocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. W macie wyglądają niesamowicie! Uwielbiam różyczki na pazurach - są genialne :) Na tym czarnym tle wyglądają zupełnie inaczej niż tradycyjne, cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja, piękne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, romantycznie ale z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne różyczki, fajnie że zrobiłaś je w macie, genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają naprawdę rewelacyjnie! chyba nie lada wyczynem jest takie piękne wykonanie takiego wzoru <3 gratuluję talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh my gosh, this is so pretty it's unreal. Love it.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany! One są przepiękne! Chciałabym być ich właścicielką:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się wymalowanie matowej czerni na paznokciach :D Wzorek w stylu vintage, czyli jak dla mnie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. są znakomite! no zajebiście po prostu ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. cudnie Ci to wyszło i z tym matem to jak dla mnie strzał w 10 :) paski już się obyły a tym zrobiłaś furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie!! Świetnie wyglądają róże na czarnym tle i jeszcze w macie czadowo :) Ja jeszcze nigdy nie malowałam róży na paznokciach, czekam na tutek ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękne i dopracowane! *.* cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam chyba 3 sukienki z takim motywem - jest śliczny i kobiecy. A na Twoich paznokciach wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".