niedziela, 24 sierpnia 2014

"Kwiaty"-dowolnie wybrany



Ostatni dzień zabawy, ostatnie zdobienie z dwóch projektów w jakich brałam udział w te wakacje. 
Zapraszam zatem na projekt "Kwiaty". Tym razem samowolka, a więc kwiat dowolnie wybrany. :)


  Nie mam jakoś głowy do pisania od jakiegoś czasu, więc jest sucho i nieco bez ładu. Za niedługo wyjaśnię Wam dlaczego.

Na paznokciach mam marmurkowego Lemaxa, a kwiaty to naklejki wodne, których planowałam użyć w tym tygodniu od samego początku projektu. Połączenie brudnej bieli z granatem bardzo przypadło mi do gustu. Jest z pozoru dość skromnie, ale marmurek tworzy ciekawe tło i miło nosi mi się te pazurki. :)

















10 komentarzy:

  1. Cudownie skomponowane pazurki, maczek jako tło wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie te naklejki pasują do tego marmurka - idealnie dopasowane tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naklejki wyglądają pięknie na tle tego marmurka ;) bardzo ładne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na marmurku świetnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, na pewno kosztowały dużo pracy :) Buziaki :)
    bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".