piątek, 1 sierpnia 2014

"Wakacje w Polsce"-Warszawa



Czas na większe miasto, czas na stolicę.
Tym bardziej, że dzisiaj szczególna data...


 Jak pewnie wiecie, dzisiaj obchodzona jest 70. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Tak się składa, że akurat daty w moim projekcie pokryły się zatem postanowiłam, że to właśnie ten element historii będzie inspiracją w moim zdobieniu.
Nie jestem szczególnie patriotką, ale uważam, że pamięć i szacunek należą się wszystkim, nie tylko powstańcom, którzy walczyli o wolność Polski. Wiele osób uważa inaczej, patrząc przez pryzmat tego, co teraz dzieje się w polityce, niesprawiedliwość, podejście wielu ludzi, ale ja uważam, że to nie jest powód do tego, aby nie okazać szacunku tym, którzy zginęli. Zapewne nie do końca o taką Polskę walczyli jaką mamy...

















1. Edyta, czyli ja :) - ten wpis
2. The Cieniu - klik
3. Lovemecosmeticsdream
4. Little Frog -
5. Anita Nails - klik
6. Modnaania
7. Alexandra Nail Art -
8. Joanna Reda - klik











7 komentarzy:

  1. idealnie Warszawa się zgrała z datą 1. sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienie :) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam wczoraj pomysł na podobne mani :p

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie odpowiednie zdobienie na tę rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdobienie miałam w tym dniu ale dziś dopiero je opublikowałam :) pięknie Ci wyszło ja bym pewnie to połączyła z barwami naszej flagi biało-czerwonej ale super wyszło.

    Tu jest mój link:
    http://anitakulikowska89.blogspot.com/2014/08/wakacje-w-polsce-warszawa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa wreszcie zdobyta: http://www.cienistosc.pl/2014/08/szara-warszawa.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".