niedziela, 29 marca 2015

pastel pink roses



Za oknem szaro i ponuro, ale na kwiaty mogą kwitnąć nie tylko w ogrodzie. :)
Zatem na paznokciach u mnie różany miks w "bejbi różu" z dodatkiem błysku.




Myślę, że nie muszę powtarzać kolejny raz, że taki styl na paznokciach bardzo lubię. Różyczki, banalne w wykonaniu, co możecie zobaczyć na tutorialu mającym już prawie dwa lata tutaj (tym razem jednak sprawę mam znacznie ułatwioną, ponieważ dysponuję bardziej "profesjonalnym" wyposażeniem:)), dają świetny efekt w przeróżnych kombinacjach.  Farbki akrylowe oraz pędzelki to genialne połączenie dające mnóstwo możliwości.
Tym razem znów testowałam zestaw pędzelków od Born Preety Store.


Różowe "ciapki", jako podstawa różyczek, wykonałam lakierem, reszta to farbki. Biała baza to widziany przez Was już setki razy Editt.




Lubicie kwieciste zdobienia?


http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
Kod rabatowy do sklepu BornPrettyStore.


18 komentarzy:

  1. Heyyy kisseesssss,Love this design.Txs for visiting my blog.Follow your blog,an insta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różyczki są tak urocze! Pięknie wyszło. Uwielbiam pastelowe kolory i zdobienia, więc ten mani jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jak pięknie to wygląda! gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, bardzo dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pieknie :) zebym ja miala cierpliwosc do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pazurki, różyczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty roses! I should really trying painting with acrylics sometimes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes, You should. This is a great thing. :)

      Usuń
  9. Szkoda, że za oknem nie ma takiej wiosny jak na Twoich paznokciach ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie powiało wiosną. Świetne zdobienie. A wskazujący idealnie się wkomponował w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny, wiosenny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za różami, ale w Twoim wydaniu są prześliczne! chyba przez te zielone listki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu ja ich nie widziałam wcześniej ?
    Urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczne! :) uwielbiam takie delikatne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".