poniedziałek, 11 listopada 2013

Jesień na paznokciach, czyli zdobienie konkursowe.


 



W ostatnim czasie brałam udział w dwóch konkursach.
 Dzisiaj jedno ze zdobień konkursowych, które zmalowałam na jesienny konkurs 
organizowany przed Weronikę i Promoto-Promoto.


 W głowie miałam całkiem inną wizję zdobienia, rzecz jasna-znacznie ładniejszą..:)
Ale moje umiejętności i farbki za 7 zł+brak wiedzy na ich temat (ostatnio dowiedziałam się, że dobrze je rozrabiać z wodą, a ja nawet pędzelka w wodzie nie moczyłam, w sumie nie wiem dlaczego, chyba tak byłam "podekscytowana pierwszym razem" z pędzelkami, że tego nie zrobiłam i tak już mi zostało).
Ogólnie  to miał być to zachód Słońca, mgła. Wyszło jak wyszło, a do tego te drzewa wyglądające jak rysunek 5-cio latka rozbrajają mnie.:)  No, ale nagrody w rozdaniu były tak kuszące, że postanowiłam wysłać pazurki, zawsze to dwa losy więcej:).


Tak czy inaczej przy zwyciężczynią szans nie miałabym żadnych.
 Zobaczcie same, obraz na paznokciach! klik 
Gratuluję Bopp oraz wszystkim innym wyróżnionym! :)



 Zdobienie wykonane m.im. pędzelkami od FiiGirl.



23 komentarze:

  1. Bardzo ładne, a co do farbek ja też mam takie za 7zł i po rozrobieniu wodą krycie mają fatalne. Jedynie takimi gęstymi jakoś idzie malować, ale trzeba jednak zainwestować w lepsze. A te drzewa są fajne i jak już to przez bardzo zdolna pięciolatkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu wiedziałam, ze to mgła :)
    Fajnie i mrocznie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podobają :) nie wiem czego chcesz od tych drzewek, są świetne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna praca ja bym tego nigdy nie zdziałała

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie to dość dziwne, że nie masz wyróżnienia bo praca jest wspaniała, fenomenalna jak dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, pomysłowe i od razu można skojarzyć jesień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się Twoja wersja! mgła jest i jest bardzo jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is amazing.
    www.vworldrocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. extra Ci wyszło to zdobienie czego Ty chcesz :) ja natomiast wiedziałam że trzeba z wodą łączyć farbki jednak moje są takie że tego robić nie musze. I tak są do wymiany bo nie są najlepszej jakości ale to może niebawem uda mi się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj czepiasz się, bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you fo

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, ja tu widzę nawet i jesień i zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też się podobają, ale Ty masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome, so many details... love it <3

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdobienie! ile pracy w to włożyłaś?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".