sobota, 29 sierpnia 2015

koronkowa serwetka



Końcówka wakacji, ale ja pozostaje w klimatach delikatnych zdobień.
Dzisiaj połączenie bieli z mlecznym odcieniem, 
w "eso-floresowej" kombinacji, dającej efekt koronkowej serwetki. 
Zapraszam!:)


To właśnie to zdobienie, o którym pisałam, że nosiłam je z ogromną chęcią prawie tydzień. Wszystko za sprawą tego, że coraz bardziej zaczynam lubić delikatne zdobienie, takie, które nie rzucają się jakoś szczególnie w oczy, ale są dość eleganckie i niebanalne jednocześnie. To właśnie takie jest. Niby wiele się dzieje, ale wzorki są "uspokojone" przez delikatną bazę, którą jest hybryda Semilac "Hard Milk". Esy-floresy z płytki od BornPrettyStore widzieliście już tutaj w wersji pokolorowanej. Na każdym paznokciu mam coś innego i za to uwielbiam te wzorki. Niby to samo, nie muszę starać się aby równiutko przykładać stempel, a jednak każdy przedstawia inny motyw. Wzorki odbiłam Konadem, którego ostatnio ubóstwiam i używam nie tylko na swoich paznokciach. Spójrzcie tylko na zdjęcia. :)



Jak Wam się podoba? 
Lubicie takie klimaty na paznokciach?


http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
10-cio procentowy kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS


Życzę Wam wspaniałego i w pełni wykorzystanego, ostatniego weekendu wakacji!





24 komentarze:

  1. Dla mnie mega <3 uwielbiam takie pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :) Odrobina delikatności zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie delikatne klimaty! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś podobnego planuje zrobić sobie na wtorek, ale nie wiem co z tego wyjdzie, ciężko u mnie ze stemplami, a nie uśmiecha mi się malować tego ręcznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak delikatnie! Ja ten wzór pokolorowałam trochę i wyszło mi bardzo folklorystycznie hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, delikatne, dziewczęce! Kiedyś zafunduję swoim paznokciom takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne i eleganckie. Idealne na ślub

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie lekkie zdobienia są piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż nie lubię koronek, to bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają Twoje pazurki w tym zdobieniu! Sama z chęcią bym takie nosiła <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sztuka! jestem pod wrazeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt wow! Można rzec koronkowa robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór<3 ja chcę stemple i chyba muszę się zebrać i w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne! uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie to wygląda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne pazurki! :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze podziwiałam takie koronkowe mani na inspiracjach - piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".