poniedziałek, 23 marca 2015

aztec with gold




Azteckie wzory w klasycznych kolorach-nud, biel i czerń.
Całość przełamana złotem, dodając oryginalności i błysku zdobieniu.
Ta-daam! :)



  Azteckie wzorki podobają mi się od dawna. Nie mam jednak żadnej geometrycznej płytki do stempli, więc ten motyw nie gości u mnie za często, bo jego namalowanie jest dość czasochłonne i wymaga sporej precyzji.

Motywacją do stworzenia tego zdobienia były pędzelki od Born Pretty Store, które otrzymałam w ramach współpracy.
Baza to nude Golden Rose, które widzieliście już pewnie nie jeden raz, np. tutaj. Złotko, również tej firmy, pokazywałam chociażby przy okazji mojego studniówkowego zdobienia tutaj.
Nie mam głowy do klejenia dzisiaj zdań, zatem zapraszam już tylko na zdjęcia. :)








 Jak podoba Wam się takie rozłożenie wzorów?

Udanego tygodnia!:)

http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
Kod rabatowy do sklepu BornPrettyStore.

12 komentarzy:

  1. rewelacyjne zdobienie!!! azteckie wzory wyszły Ci świetnie! i te ruffiany - mega mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musiałaś się napracować! Od razu widać, bo efekt jest cudowny! Aż się wierzyć nie chce, że to nie płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mani, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne!!! ale sie napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! piękne kolory i idealne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda wymagają nakładu pracy, ale są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie azteckie motywy na paznokciach, jednak ja nie mam cierpliwości do takich zdobień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, this looks super awesome <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wzrór :) Świetnie wyszło mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".