wtorek, 22 lipca 2014

klasyk z ćwiekami




Coś ciekawego, ale eleganckiego na wesele i ślub?
Proszę bardzo! 
Biel, złoto, róż w wersji classic. :)


Róż, który widzicie na palcu serdecznym zrobił u mnie szał. :) Nie jest to typowy różowy odcień. Nieco przybrudzony, chłodny. Intensywny, ale jednocześnie bardzo spokojny, elegancki. Zdjęcia nie oddają tak dobrze jego odcienia, a już na pewno nie zdjęcie buteleczki.
Jednak zrobiłam (a raczej Karolina zrobiła) kilka zdjęć w ostatnich chwilach przed wyjściem. :)

Wysuszacz SallyHansen to był jeden z najlepszy zakupów w ostatnim czasie! Spodziewajcie się recenzji na jakiś czas, a teraz zobaczcie jak robi piękne, żelowe wykończenie.

Ignorujcie moje kostki i niezgrabne palce, bo mój towarzysz życia-zapalenie stawów, "pięknie" mnie oznaczył. :)










14 komentarzy:

  1. piękne, delikatne ale z charakterem! bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwieki są kropką nad i w tym mani :]

    OdpowiedzUsuń
  3. takie klasyki to ja lubię! sporo się dzieję,ale mimo to jest elegancko i bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne , zachwycona jestem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. proste, ale piękne, no i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. eleganckie ale niebanalne - świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. very pretty nails! ;)

    cassiecadiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto i elegancko, aczkolwiek troszkę nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!
    Na żywo wyglądały nieziemsko ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!!!! Bardzo mi się podobają <3 Pozdrawiam cieplutko !
    http://claudynix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".