środa, 26 sierpnia 2015

Artystyczna Środa (cz. VII)


Kolejna środa, więc na blogu następna część "Artystycznej Środy".
Pozostaję w klimatach "pejzażowych zdobień", 
zatem zapraszam na malowane farbkami akrylowymi zdobienie.

Nie wiem dlaczego tak bardzo uparłam się na malowanki z górami w tle. Różnicą, od poprzednich tygodni, jest tylko to, że dzisiaj "krajobraz" w bieli i czerni. W gruncie rzeczy sama dokładnie nie wiem, co przedstawia to, co mam na paznokciach. Jedni stwierdzili, że 'piękna zima", inny "mglisty poranek". Ja inspirowałam się zdobieniem, które zobaczyłam kiedyś, gdzieś na jakimś blogu, nie pamiętam już nawet czy to jeszcze polski kawałek sieci, czy już zagraniczny. Tak czy inaczej dla mnie jest to po prostu krajobraz górski z jeziorem (masło maślane co środę na Geometrycznie.pl, zapraszam! ;)), jakiś taki przymglony, z iglakami na pierwszym planie, w wersji black&white.
 Nie chcę znów pisać, że coś nie wyszło, bo znów dostanę od Was lanie, ale muszę przyznać, że to zdobienie ma w sobie "coś" i panuje na nim klimat, który sprawia, że patrzę na niego i marzy mi się wyjazd w góry (w jakie góry ja mogę chcieć jechać? Pytanie za 100 punków.;)).
Zostawiam Was ze zdjęciami, a później podlinkuję poprzednie  "Artystyczne Środy", bo czas leci raz-dwa i już parę postów z tej serii się uzbierało.



Nie zanudziłam Was już tymi górskimi malowankami?:)



Poprzednie "Artystyczne Środy":




27 komentarzy:

  1. Genialne! Czy ja dobrze zrozumiałam? Sama robisz takie malunki na swoich paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm piekne :) zdecydowanie robia wrazenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Nawet nie chcę myśleć ile nad nimi siedziałaś ;-) Tym bardziej, że jeszcze jest druga ręką :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj muszę się przyznać-na drugiej ręce zazwyczaj takich rzeczy nie maluję. Raz, że malowanie lewą ręką pewnie nie skończyłoby się dobrze, a dwa-takie zdobienia jednak nie są zbyt praktyczne na co dzień, więc najczęściej dzień, dwa i idą do zmycia. :)

      Usuń
  4. ale śliczne :O na pewno dużo czasu na to idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycasz - zdobienie fantastyczne - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe dzieła sztuki, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym nie można się znudzić, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam to mani na insta i poległam :)) przepięknie zmalowane, perfekcja i magia w jednym :))

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba się powtórzę, ale to jest piękne! oby więcej takich pejzaży! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, po prostu dzieło sztuki <3 mogłabym takie oglądać godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent do takich malunkow!

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, sa przepiekne ;)) na pewno wymagaly duzo cierpliwosci. super praca <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obraz. Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale klimatyczny obraz, cudnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".