poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Projekt Tęcza-czerwień


Dzisiaj rozpoczyna się kolejny projekt, tym razem organizowany przed RedRouge
Projekt będzie trwał przez 8 tygodni, w których będą towarzyszyły Nam kolory tęczy,
 stąd też tytuł projektu "Projekt Tęcza".
Dzisiaj zapraszam na pierwszy kolor-czerwień!





Nie było mnie sporo czasu na blogu, u Was też rzadko pojawiałam się, ale tak to jest jak ma się na coś dużo czasu, a zostawia się to na ostatnią chwilę i później trzeba temu poświęcać prawie cały czas. Ciężka praca czeka mnie do jutra, znalazłam jednak czas na pomalowanie paznokci i pokazanie Wam ich. Zdobienie bardzo proste, nieskomplikowane, ale na większe cuda nie mam po prostu na razie czasu, obiecuję, że chociaż kilka z ośmiu tygodni będą ciekawsze i bardziej oryginalne.:)

Na paznokciach mam dwie warstwy krwistej czerwieni Manhattanu. Całość, żeby nie była aż tak przeciętna, zmatowiłam topem Vipery. I tutaj muszę przyznać, ze taka mocna czerwień z satynowym wykończeniem bardzo mi się podoba. Na serdeczny palec dodałam też 8 małych, czerwonych, opalizujących cyrkonii. Wyszły dosyć elegancko.:)


 W słońcu.



19 komentarzy:

  1. świetnie wygląda ta zmatowana czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie, mega kobieco :) zdradzisz gdzie kupiłaś tą świetna karuzelkę z cyrkoniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karuzelka była kupiona pusta i przypadkowe ozdoby do niej wsypałam, które były w woreczkach:)

      Usuń
  4. piękny kształt paznokci, czerwień prezentuje się na nich idealnie :) Muszę zainwestować w matujący top :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, chociaż czerwień dla mnie jest 'fe' :P

    OdpowiedzUsuń
  6. niby taki prosty mani, ale wygląda rewelacyjnie! tem mat wygląda raczej na satynę, ale efekt całości jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda z tym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne.. bardzo eleganckie i kobiece... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matowa czerwień wygląda genialnie, muszę kiedyś wypróbować to rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na tęczę :D też kiedyś miałam matową czerwień, bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor nie mój, ale z tym wykończenie i diamencikami wyglada super ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czerwień ;) Rzadko goszczą na moich paznokciach, ale uwielbiam podziwiać takie malinowe odcienie u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste, ale bardzo efektowne zdobienie :)
    Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszły nawet bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".