środa, 1 kwietnia 2015

grey wallpaper


Po ostatnich zabawach kolorami przyszedł czas na coś stonowanego, klasycznego.
Szarość z czernią, czyli połączenie, 
które nie może się nie sprawdzić. :)






Wzór, który mam na paznokciach pochodzi z płytki "Vintage Damask", którą dostałam od Born Pretty Store w ramach współpracy. Motyw kojarzy mi się z ... tapetą ścienną. Stare, ciemne meble, powyginane nóżki, pastele i te klimaty.  Swoją drogą bardzo podobają mi się pomieszczenia w takim stylu. :)
Mam już dziesiątki pomysłów na połączenie kolorów przy tym wzorze, więc pewnie jeszcze wiele razy go zobaczycie.



Jak podoba Wam się ten motyw w klasycznych kolorach?



http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html


Tutaj możecie przejrzeć co BPS oferuje dla naszych paznokci. Sporo tego!

6 komentarzy:

  1. Genialne połączenie! Miałam kiedyś taką sukienkę. Szary materiał i czarne zamszowe wzory. Jedna z moich ulubionych, kiedy jeszcze się w nią mieściłam jakieś x lat temu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokietki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie prezentują się naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie kolorów i bardzo lubię takie "tapetowe" wzory

    OdpowiedzUsuń
  5. this grey wallpaper of yours looks great, love it :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".