sobota, 20 lipca 2013

Babcina chusta czy ładny manicure?:)


Drugi raz na paznokciach naklejki skórki
Tym razem kwiaty, całość utrzymana w etnicznym klimacie, kojarząca mi się z babcinymi chustami. :)




Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem khaki. Okazało się jednak, że kwiaty są praktycznie całkiem transparentne. Sięgnęłam, więc po biały lakier i "zamalowałam khaki":) Później pomęczyłam się z wycinaniem, dopasowywaniem naklejek (zepsułam tą z najmniejszego palca nieco, ale podmalowałam czarnym lakierem, więc nie widać bardzo, szkoda, że nie ma ani jednej zapasowej naklejki w zestawie). Całość utrwaliłam topem.


Pazurki ostatecznie podobają mi się, chociaż nie byłam pewna co do wzoru, kolorów. Powstał ciekawy, niebanalny efekt, w letnim klimacie- co lubię.:)





Tak więc ponawiam pytanie z tytułu:
Babcina chusta czy ładny manicure?:)

32 komentarze:

  1. Moim zdaniem, jak najbardziej ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te naklejki :) Ja robiłam je tylko na serdecznym, a reszta pazurków czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym zrobiła tylko na dwóch pazurkach, bo jak dla mnie na wszytskich za dużo :) Ładne te naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely nails (: thanks for commenting and following me. xx I'm now following you back via bloglovin. (:

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mani, a ja sama taką chustę bym nosiła więc nie wiem czy przypomina babciną^^

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful nails!!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się bardzo podobają :)
    więc obstawiam, że ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten manicuiree:) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podoba ten wzorek, wiem że może być dla niektórych przytłaczający, ale w mój gust trafia idealnie :) coś mi się kojarzy, że mam takie same naklejki...muszę to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie pazurki się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda niesamowicie! jakoś nie mogę zaufać naklejkom na całe paznokcie, ale u Ciebie prezentują się niesamowicie :) mani zdecydowanie piekny!

    OdpowiedzUsuń
  12. daja mega fajny efekt ;) bardzo mnie sie podoba taki mani

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny efekt ;0 taki typowo wakacyjny ;)
    jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam do komentowania i polubienia mojego profilu na fc ( tutaj: https://www.facebook.com/pages/Lifes-style-of-Wera/146123552257092 ) ;)
    dołączyłam do obserwatorów i jeśli spodoba Ci się u mnie to liczę na rewanż ;)

    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam już te naklejki kiedyś u Nail-art Addict i bardzo mi się spodobały są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowo mi się to podoba! Cudowne naklejki.. strasznie lubię motyw babcinej chustki nie tylko na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem Ci, że wyglądają zjawiskowo !!! zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie retro floralowe wzory, coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo.. ciekawy wzór.. nie powiem. Haha. Taki oryginalny. Nie masz pewności, że nikt takiego nie ma, ale sądzę, że jeszcze nie spotkałaś osoby z takimi samymi paznokciami. haha. Bardzo ciekawe pomysły na ładny manicure, dlatego obserwuję <3 .. to znaczy.. nie obserwuję dla siebie, bo mam 13' lat i jeszcze nie bardzo takimi rzeczami się interesuję , ale dla mojej angielskiej starszej kuzynki. Będę jej wysyłała przetłumaczone twoje posty. Możesz się poczuć dumna, bo pomagasz mi w kształceniu angielskiego . :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooo, ale to genialnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne naklejki, na paznokciach wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładnie wyglądają te naklejki :D to zdecydowanie babcina chusta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW WOW i WOW !!
    c u d a.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Są piękne, mogą być nawet babciną chustą :) Nie widać żadnych niedoskonałości, świetnie udało Ci się je zamaskować. Chyba zacznę sama chorować na takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się podobają. pasowałyby do mojego kwiecistego kombinezonu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. naklejki świetne, lubię taki styl :) jedynie te miętowe róże mi coś nie pasują, za bardzo się odróżniają, no ale trudno, jak są to są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne... Gdzie można kupić takie naklejki...? :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".