wtorek, 19 maja 2015

różany ogród


Róże to coś, co uwielbiam na paznokciach w każdym wydaniu.
Ciekawy efekt jaki dają naklejki wodne, stonowany czekoladowym brązem.
Chętni na czekoladę w różanym ogrodzie?


Naklejki wodne, tzw. "skórki" to coś co zarazem uwielbiam i nienawidzę. Nie znoszę ich naklejania. Szczególnie gdy są grube, jak w przypadku tych. Moja płytka jest dość zaokrąglona, więc po bokach tworzą się załamania, a obecna długość zmusiła mnie do "naciągania" naklejek. Zmywania przy skórkach to dla mnie istna katorga i jak widać-jest tam małe pobojowisko. :)
Tak czy inaczej-dla ciekawego efektu czasem warto się poświęcić!


Naklejki nakleiłam na trzech paznokciach, po czym stwierdziłam, że ozdobienie nimi całej dłoni to za dużo. Chciałam nieco "uspokoić" cały manicure, więc użyłam ciemnego brązu, który genialnie współgra z ćwiekami od BornPrettyStore.




___________________________________________________________________________
OGŁOSZENIE ;)
Jutro prawdopodobnie oddam mój komputer do naprawy, nie mam pojęcia ile czasu pozostanę bez niego. W przyszłym tygodniu wyjeżdżam na kilka dni, więc mam nadzieję, że wrócę z nową energią do pisania i zacznę wdrażać plany w życie bloga.

Miałam przygotować na ten czas posty, ale nadal nie potrafię pisać "na zapas". Co prawda mam 4 zdobienia, ale zapewne nie dam rady dzisiaj obrobić zdjęć i przygotować wpisów. Blog to nie przymus, a robienie postów jest dla mnie zbyt "na siłę", więc pewnie dobre 2-3 tygodnie będzie tutaj cicho.
Wasze blogi zapewne będę podglądać korzystając z telefonu czy komputera brata.

A tymczasem życzę Wam jak najlepszego wykorzystania drugiej połowy najpiękniejszego miesiąca,
a po informacje "co się ze mną dzieję, gdy mnie nie mam" zapraszam na mojego Instagrama.












http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
Kod rabatowy do sklepu BornPrettyStore.



14 komentarzy:

  1. Powodzenia z komputerem :) A te pazurki są po prostu przecudne <333

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę! Rewelacyjne są te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdobienie, a te naklejki- cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te naklejki <3 Warto było się pomęczyć przy naklejaniu, bo efekt jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gebialne naklejki! Dobrze, że nie dałaś ich na wszystkie paznokcie^^ tak wyglądają lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór jest bardzo ładny i ślicznie komponuje się z czekoladką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! i cudownie je stonowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazurki! Uwielbiam w takie wzory ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".