środa, 13 listopada 2013

"Bądź trendy...", czyli moje wyróżnione zdobienie.



Drugim konkursem, którym brałam ostatnio udział, był konkurs "Bądź trendy z marka Softer" organizowany przed Polskie Lakierowe Maniaczki.
Znalazłam się w zwycięskiej dziesiątce! 
Zobaczcie za co zostałam wyróżniona. 


Moją inspiracją były... inspiracje czerpane z wybiegów mody, bo przecież w dużej części to one kreują obecne "trendy". Jakoś to pierwsze skojarzyło mi się z "trendami". To też starałam przenieść się na paznokcie. Dwa środkowe paznokcie to modelki na wybiegu (tak to sobie nazwałam;d), a pozostałe dwa, zewnętrzne, to paznokcie zainspirowane właśnie sukienkami modelek z wybiegów, czyli azteckie wzory oraz róże. Na kciuku dodała m napis, żeby ułatwić interpretację mojego zdobienia, Trendy prosto z wybiegu.


Zdobienie wykonane m.im. pędzelkami od FiiGirl.

Dziękuję zespołowi PLm za wyróżnienie mojej pracy, bardzo się cieszę, że zostałam zauważona.
Gratuluję też pozostałej dziewiątce (lista wyróżnionych tutaj).
Prace pozostałych uczestniczek możecie zobaczyć na Facebookowym profilu PLm.





22 komentarze:

  1. to zaszalałaś ;) musiałaś się sporo napracować ale jak widać było warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja się nie dziwię, że się znalazłaś w tej dziesiątce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt warty dużego wysiłku, świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczny palec według mnie jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że sporo się napracowałaś, więc jak najbardziej zasługiwałaś na wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zasłużone wyróżnienie. gratuluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze sporo się dzieje na pazurkach i jest to w dodatku ciekawe;) Pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Gartuluję wyróżnienia ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) Zasłużone wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Namalować takie maciupcie buźki... szał! :D Świetna inspiracja i cudowne wykonanie! Ależ tutaj jest detali...

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, bosko :) masz niezwykły talent !

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje! świetna praca, tyle szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne! i jakie pracochłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzostwo ! perfekcyjne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".