niedziela, 22 grudnia 2013

Merry Christmas, Christmas Merry, były sobie renifery....



... były sobie na papierze i na paznokciach w świat też Pigmejka ich zabierze.! :)
Ciepły sweter z zimowymi motywami, czyli czas "podrasować" Softerową czerwień.




Sama czerwień od Softer jest świetna, ale za dużo czasu nie malowałam nic na paznokciach. Tak też postawiłam na "sweterkowy" motyw zmalowany białym lakierem Miss Sporty, szpilką i pędzelkiem. Żałuję trochę, że dodałam te białe motywy na pozostałych palcach. Mogłam zostawić je same, albo tylko pokryte glitterkiem Wibo. No, ale było za późno i nie chciało mi się poprawiać. Całość pokryłam utwardzaczem.











22 komentarze:

  1. super zdobienie :) ja ostatnio mam mało cierpliwości do takich zdobień...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie ci wyszedł ten motyw ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to zrobiłaś :) motyw jest cudny, musiałaś się napracować

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podobają takie sweterkowe motywy, renifery są super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne renifery Ci wyszły! uwielbiam taki motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohhh jak ślicznie! Wyglądają jak sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. So, so pretty. Good job.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ekstra! Już same kolorki wprowadzają ekstra klimat, a nie mówiąc już o tych cudownych reniferkach- rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne wzorki :) za to właśnie lubię okres świąteczny - wzorki są magiczne !

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko wymalowane ręcznie? Wow, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie zdobienie. Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To co Tworzysz na paznokciach jest po prostu niesamowite :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    prosiłabym o kliknięcie w banery reklamowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! uwielbiam ten motyw ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, świąteczne paznokcie! Robisz fajne wzory :) rozwijaj talent! Zostaję czytelnikiem z przyjemnością (na GFC i bloglovin') Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ge-ge-genialnie wyszło !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super, rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".