środa, 31 lipca 2013

w stylu vintage


Od pewnego czasu bardzo polubiłam zdobienia w stylu vintage
Połączenie bieli z pastelami-idealnie, 
a dodatkowo delikatne kwiaty, zazwyczaj róże,
tworzą efekt, który przypadł mi do gustu od pierwszego zobaczenia.:)


To co pewnie jako pierwsze rzuciło się Wam w oczy-ścięłam paznokcie. Tak, tak, prawie na zero. Nie potrafię nosić przez dłuższy czas takiej samej długości, kształtu, bo zawsze gdy mam długie, zatęsknię  za krótkimi, a gdy krótkie-znajdzie sie moment, ze chciałabym mieć dłuższe, ale cóż... w końcu jestem kobietom. :) Na szczęście moje paznokcie rosną doszyć szybko, więc mogę pozwalać sobie często na takie zmiany.



Przechodząc do zdobienia:
Baza to mój nowy nabytek, kolor w którym zakochałam się i pewnie jeszcze wiele razy go zobaczycie- miętusek od Manhattanu. Obok widzicie go solo, czy nie jest piękny?;)
Mam go dwie warstwy, na nich białe paski zmalowane linerem. Na całości domalowałam różyczki (czerwień również od Manhattanu). Całość pokryłam topem.












W głowie mam już pomysł na "orzeźwiający" gradient i miętowy miks,
 także przygotujcie się, że druga połowa wakacji będzie miętowa! :)


31 komentarzy:

  1. pięknie :D kocham mietowy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda! Miętowy kolor to zdecydowanie hit tego lata! :)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, cudne :D A ten mój gradiencik był właśnie na wesele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super paznokietki! Idealne!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier bazowy bardzo ładny a kwiatki wychodzą Ci idealnie. Podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Przerażasz mnie swoją precyzją i tymi detalami.;p
      Mogłabyś zdradzić tajemnice, albo nawet pokazać jak malujesz te wszystkie różyczki?

      Pazurki cudowne są:)

      Usuń
    2. Ja też prosze o post z instrukcją malowania różyczek ;]

      Usuń
    3. Oczywiście, w najbliższym czasie, w wolnej chwili przygotuję post "krok po kroku" :)

      Usuń
  6. You're such an artist! ;) Beautiful as always!
    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne *-* Chyba spróbuje takie zrobić, jak mi paski zejdą :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te paznokcie są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci to wyszło, te róże są przeurocze! A tego miętuska ostatnio oglądałam, ale w końcowym rezultacie pozostał w sklepie, bo w końcu w domu stoją inne miętusy, a mi już miejsca braknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne paznokcie. A umiesz takie w aztecki wzór? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowych azteckich jeszcze nie robiłam, ale kilka dni temu robiłam "azteckopodobne coś", czeka już tylko na opublikowanie na blogu, więc lada dzień sama zobaczysz:)

      Usuń
  11. Aaaaaaa! Paznokcie idealne. :) Lubię lakiery Manhattan. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te paznokcie :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są, takie delikatne :) Różyczki wyszły Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejciu, ale ślicznee ! Kiedyś robiłam podobne :)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam to zdobienie:)
    Twoje wyszło przepięknie! Jak ja lubię patrzeć na te paseczki i róże..:)
    Skrócone pazurki też bardzo mi się podobają.. masz tak fajną płytkę, że możesz robić z nimi co Ci się podoba, a i tak będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. już kiedyś takie robiłam na bazie pomarańczowej:) pięknie wyszły i te kolorki :)extra

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie! Doskonałe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. co za kolory! idealnie, uwielbiam :) tego typu zdobienie chodzi za mną od jakiegoś czasu, wygląda cudnie :) muszę w końcu spróbować :) i podoba mi się miętowa połowa wakacji bo uwielbiam ten kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdobienie, uwielbiam róże w tym wydaniu :) Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".