piątek, 22 marca 2013

"Dzień Kobiet...." -zdobienie konkursowe


Brałam udział w konkursie "Dzień kobiet-własna interpretacja". 
Do tej pory nie miałam jeszcze okazji pokazać Wam zdobienia zrobionego na tę okazję, 
więc dzisiaj, kiedy są już znane wyniku, pokazuję moje konkursowe zdobienie. 



Postawiłam na tulipany w różnej fazie wzrostu, czy raczej kwitnięcia. Począwszy od zbitego kwiatu po pomarszczony, u końca swojego wzrostu. Chciałam, aby były symbolem kobiet w każdym wieku-od małych dziewczynek po starsze kobiety. Każda z nich zasługuje na uwagę, szacunek, tkwi w niej piękno-tak jak każdy tulipan, bez względu na rozwój, jest wyjątkowy.


Jako baza użyłam lakiery Lovely, który pokazywałam w poprzednim poście tutaj. Następnie zrobiłam szkic tulipanów czarnym lakierem do zdobień. Po czym używając różnych lakierów i wykałaczki pomalowałam je. Całość pokryłam topem.


 





Zwycięzców i wyróżnienia możecie zobaczyć tutaj.
Gratuluję! :)




34 komentarze:

  1. Też bym się zdenerwowała. Zdecydowanie widać, że coś jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoje zdobienie! Wygląda jak witrażyki!

    Co do konkursu no to cóż... zmiana ta z tego co się orientuję została wycofana. I dobrze, polegało to jedynie na tym, kto ma więcej znajomości, wyraźnie było to widać pod jednym z postów (chyba cz. 1) pod zdobieniami ostatniej dziewczyny z listy.
    Ja nawet nie zabrałam głosu jak to zobaczyłam... Było wiele pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this, so cool!

    Following back!

    http://lookofcataclysm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne! Niech już wróci wiosna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi przykro, że tak wyszło z tym konkursem w Twoim przypadku :(
    zdobienie jest świetne, podoba mi się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I love all your nail arts!
    Thanks for the follow, I followed back x

    http://drownedinfashiondreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for following! Follow you back!
    Love your look it`s so stylish!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykre, że tak nieładnie zostałaś potraktowana :(
    Tulipany są cudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooooow, masz talent, jestem pod wrażeniem! *_* Kontynuuj swoje hobby, rozwijaj się w tym kierunku, a dużo osiągniesz. :) Będę często wpadała - Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :).
    Jak dobrze pamiętam to Twoje zdobienie zostało dodane do drugiego posta wraz z przeprosinami :)
    po drugie z tego o to linku https://plus.google.com/u/0/photos/111033012302108260919/albums/5856829104023207873 mozesz sobie sprawdzić, że Twoje zdobienie zostało pokazane całemu jury - jest jako pierwsze - więc raczej nie dodałam go dzisiaj, czy niewiadomo kiedy :).
    Uważam, że tragedia się nie stała, że zaproponowałam na wybór 3 miejsca aby to 'publiczność' je wybrała. Nikt nie mogł przypuszczać, że zrobi się z tego batalia - szczególnie, że taki konkurs organizowałam pierwszy raz :). Efektem złego wyboru było usunięcie postów ze zdobieniami i naszej trójki wybieranie miejsc.
    po trzecie - przy takiej liczbie komentarzy które do mnie dotarły w głosowaniu - na prawdę cięzko mi było wyłapać te z pytaniami itp. Tyle co się udało to miare mozliwosci odpowiedziałam na nie, tych co nie - zostały usunięte wraz z postami, sorry. Jakbym miała jakiekolwiek pytanie to raczej pisałabym je na maila - ale to tylko taka mała sugestia nastepnym razem.
    Przepraszam, że jestem amatorką w organizowaniu konkursu i jeszcze nie wszystko wiem, człowiek uczy się na błędach. :)

    Bardzo ładne tulipany.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomijam wykonanie, które jest świetne :) to gratuluję samego pomysłu.. rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow udało mi sie przebrną przez cały post :D tulipanki przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. brilliant manicure, so well done *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, oTAGowałam Cię w zabawie :)
    szczegóły na moim blogu, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do konkursu to strasznie niesprawiedliwe...
    A zdobienie i pomysł naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. These nails are so cute! Perfect for spring. I'm following you now too :)

    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim dziękuję za zaproszenie. Przepiękne paznokcie, podoba mi się również przesłanie właśnie takiego zdobienia. Dla mnie to obrazy namalowane na końcu dłoni:) jak bardzo bym chciała mieć coś tak pięknego:) przykro mi z powodu organizacji tego konkursu, wygląda, że nie wyszło w porządku ze strony organizatorki. Ale co zrobić, konkursy często bywają niesprawiedliwe:(

    OdpowiedzUsuń
  18. cute!
    Do you want following each other ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Followed you back! :*

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. How beautiful , you've done an amazing job! Great pictures as well! Followed you, hope you can do same;)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. baaardzo pracochłonna ta Twoja praca i jaka symboliczna ;) nie można regulaminów zmieniać w trakcie konkursu... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  22. So pretty! I now follow you dear :)
    xx
    www.zdevania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. What a great art of nail.

    I like your blog. What do you think about following each other with GFc and bloglovin? Let me know I follow back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you, I followed back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for your follow, I'm here n°180 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne . *.*
    WOW .: )
    Masz talent . : *
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks you for follow my blog! I follow you back now, very inspiring your blog! Keep in touch.

    kisses!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice pics!!! We can follow each other, let me know :)

    http://leclatdelamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne pazurki ;)
    Jasne, że obserwujemy. Ja już, teraz ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Cool nails ! ^^
    Really art :)
    I love your blog as well
    I am now following
    Hope you can pass by mine and maybe follow back if you like it :D
    << From Brussels, with Love>>

    OdpowiedzUsuń
  31. spring on the nails- looks so cute <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".