piątek, 15 maja 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki: motyw zwierzęcy



Matury, matury i po maturach.
Wracam zatem z końcówką Projektu Stemplowej Maniaczki.
Motyw zwierzęcy, który w moim wydaniu jest afrykańskim misz-maszem.:)






Nie przepadam za tradycyjnymi zwierzęcymi printami. Często, szczególnie panterka, wyglądają, hmm... tandetnie. Nie chcę tutaj nikogo urazić, bo są dziewczyny, które mają takie wyczucie, że u nich nawet motyw króliczka Playboya wyglądałby zapewne gustownie.
Postawiłam zatem na coś innego. Wykorzystałam płytkę od BPS, którą otrzymałam w trzeciej paczce w ramach współpracy. Jako ktoś, kto uwielbia wszelakie azteckie wzory, jest dla mnie "spełnieniem paznokciowego snu". ;) Mnóstwo świetnych motywów-zdecydowanie moja ulubiona płytka z wszystkich, jakie oferuje nam sklep.


Niestety wzór nie odbił się dobrze. Zwalam winę na czysty aceton, którego użyłam do czyszczenia i odtłuszczania płytki i stempla. Podejrzewam, że porozpuszczał lakier i w efekcie mało co zostało już do odbicia. Tak to jest jak jest się w drogerii po zmywacz, a wychodzi się... bez zmywacza. Znacie to?:)
Baza to dwie wersje "maziajów". Wersja jasna-beż+biel, a ciemna-beż=ciemny brąz.
Uzupełnienie całości są złote ćwieki, również o BPS.
Całość utrwaliłam wysuszaczem Sally Hansen "Insta Dry", który niemiło mnie zaskoczył. Ale o tym innym razem. Czas na

gdyby ktoś nie wierzył, że na paznokciach mam zwierzęta :)

Miłego weekendu!






http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html


Tutaj możecie przejrzeć co BPS oferuje dla naszych paznokci. Sporo tego!




10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie jest to efekt WOW! Rewelacja, zdecydowanie powiało Afryką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny efekt! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę płytkę i wzór z żyrafami to chyba mój ulubiony ;)
    Piękne maziajki pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. superowe te pazury!!! baardzo afrykańskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wklejam odpowiedź na komentarz jaki u mnie zostawiłaś :)
    Ten stempel jest ekstra i jestem z niego bardzo zadowolona. Zgadza się, jest super miękki i stempluje lepiej, jeżeli zamiast ruchu "rolującego" od lewej do prawej tak jakby przykładam czy wciskam go w paznokieć od góry. Stemple tego typu trzeba zmatowić trochę pilnikiem zanim zaczną działać, bez tego mogą nie odbijać.
    Najładniej wzorki wychodzą, jeżeli działam bardzo, bardzo szybko i sprawnie, bo nawet parę sekund zwłoki sprawia, że lakier na płytce zasycha i nie chce się odbić. Przedwczoraj robiłam kolezance "szkolenie" ze stemplowania, bo jej nie wychodziło totalnie i wyszło, że poprostu robiła wszystko za wolno, a to musi być rach-ciach. Teraz stempluje cudnie :D
    Przekleję też odpowiedź na Twojego bloga. Ale system Disqus jak się zalogujesz wysyła Ci powiadomienie o odpowiedzi, dlatego go zainstalowałam na blogu, gorąco polecam z tego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedź, mam nadzieję, że po zmatowieniu stempel będzie "działał". :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".