czwartek, 20 sierpnia 2015

Artystyczna Środa (cz. VI)



"Artystyczna Środa" w tym tygodniu wypada w... czwartek! :)
Nadal pozostaję w klimatach nocnego, sierpniowego nieba.
Zapraszam!



Bardzo polubiłam przygotowywanie zdobień do tej serii. Mimo, że nie zawsze wszystko wyjdzie tak jak chce, to myślę, że takie "obrazy" są świetnym treningiem w malowaniu farbkami. Zawsze też chciałam malować akrylami różne "pejzaże", ale wizja zapełniania wielkiej kartki papieru mnie przerażała, bo mój zapał mijał zanim namalowałam połowę tego, co planowałam. Paznokcie są małe, więc trzeba od razu zabierać się za konkrety i nie kombinować, bo powstanie gruba warstwa farbek c wygląda, po prostu, źle. Za to pokochałam malowanie takich rzeczy właśnie na paznokciach. Mam nadzieję, że będzie mi szło już tylko lepiej i lepiej. :)

Na paznokciach scena z górami i jeziorem (wygląda na jezioro/nie wygląda na jezioro) z nocnym niebem w tle. Pewnie dojrzycie też spadające gwiazdy, które rzekomo podziwiają ludzie, będący na serdecznym palcu, którzy dla mnie wyglądają jak... żołnierze z karabinami maszynowymi. ;D

niezbyt korzystne zdjęcie, mój paznokieć wygląda na kompletnie krzywy

Ściskam mocno,









19 komentarzy:

  1. Jacy tam żołnierze z karabinami, mnie się to odrazu skojarzyło z człowiekiem wskazującym niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te pazurki są idealne <3 Dzieło sztuki na paznokciach! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Nigdy nie byłam dobra w ręcznym malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Farciara, taki talent mieć i jeszcze sobie wmawiać jakieś niedociągnięcia? Przecież widać, że to człowieki są :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieki człowiekami, tylko dla jednych żołnierze, a dla drugich para romantycznie podziwiająca niebo.;D

      Usuń
  5. Piękne zdobienie - masz dryg do takich pejzaży ;-) Czekam na więcej! Choć zdaję sobie sprawę z czasochłonności takiego zdobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful and creative! Greetings from Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem - raz, za pomysłowość, dwa za wykonanie ;-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimatyczne, nocne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! kojarzą mi się z "Małym księciem" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magia, nie wiem, jak to robisz, że wszystko u Ciebie wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie to wygląda, zachwycona jestem !

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo, prześliczne! uwielbiam takie pejzaże na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".