niedziela, 24 marca 2013

eleganckie nude


Zawsze kiedy nosze przez dłuższy czas intensywne zdobienia 
przychodzi potem ochota na coś delikatniejszego. 
Dlatego tez w mojej kolekcji nie może zabraknąć wszelakich pasteli i nudziaków. 
Teraz właśnie jest ten czas "delikatniejszych zdobień".  :)


Baza to nude od Wibo, które już mieliście okazje widzieć przy okazji tego zdobienia. Paznokcie najpierw pomalowałam warstwą lakieru. Później nałożyłam kolejną dodając miedziane piegi tworząc efekt trójkątnego moon. Całość pokryłam topem.




47 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie eleganckie wydanie paznokci :) Chyba trudno było ułożyć równo te pieguski? Ja mam mało cierpliwości do nich - zawsze któryś musi zahaczyć o drugi... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. grate choice
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful nails! Love the gold touch :) xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  4. takie połączenia są świetne- bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się takie eleganckie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatne, eleganckie zdobienie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prze-pię-knie*.*
    zapisuje zdjęcie i zrobie sobie na slub:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo eleganckie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie też takie chce <333 Obserwuję


    http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. woow, śliczne :)
    ja nie miałabym cierpliwości do ułożenia tych malusich kropeczek :)
    boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się taki subtelny mani ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to wygląda, subtelnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. delikatne paznokcie są miłą odmianą od intensywniejszych zdobień ;)
    a te są śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog :) You got good ideas !!! GREAT

    http://whenfrankiesaidyes.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice photos :)

    I Follow you!

    http://leclatdelamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, that looks so nice., Great inspiration and I like that gold details. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie.
    Owszem lakierów MIYO mini drops mam tylko 44, ale to nie wszystkie moje lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie.. elegancko.. z klasą.. uwielbiam takie zdobienia...całość świetnie dobrana.. grrr <3 w ogóle rzadko się zdarza, że te piegi zostają tak fajnie wykorzystane:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W złocie jestem zakochana od dawna, do tego kolor nude! *_* Nie mogę przestać patrzeć, wiesz? :D <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Myślę, że wykorzystam Twój pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo elegancko i profesjonalnie ;**
    Śliczne . Rewelacyjny pomysł ! :)
    Świetny blooooog <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz talent co do tego :) Fajny nagłówek zaobserwowałam i liczę na rewanż . http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są ! :) takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  24. Musiałaś się nieźle napracować przyklejając każdą z cyrkonii (czy tak innych świecidełek). Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo wow :oo szczena mi opadła ;D pieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for following my blog! i Follow you!
    xoxo M
    www.fashionspiesmg.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  27. wielkie wow :o są idealne !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pastele i odcienie nude chyba nigdy mi się nie znudzą. A z dodatkiem złota po prostu czarują! <3

    U mnie już wiosna i wiosenny lookbook z Promodem i Pretty Gril oraz delikatny, rozświetlający makijaż :) Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz i zostawisz po sobie komentarz! Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a simple look yet so stunning! Your nails look beautiful!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Awesome. It looks fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdobienie :) delikatne a zarazem bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I sooo love your blog! why dont we follow each other?

    www.myonofakind.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  33. Cute nails! I love your nail art, you are talented! I wish I was as good as you lol
    Thanks for your comment xx

    ♡ E.
    http://machachu.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  34. Looks amazing



    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  35. są świetne, ładny kolor lakieru i kształt paznokci!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  37. oooo<3 szkoda że ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne i bardzo eleganckie :)fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne są ;) bardzo eleganckie zdobienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".