niedziela, 6 grudnia 2015

Santa Claus



Święty Mikołaj, Renifer, wzorki, czerwień...
święta nadchodzą pełną parą.
Zapewne nie zdecydowałabym się na takie połączenie w innym miesiącu, ale przecież...
grudzień wybacza przesyt i nie wie co to "kicz". :)


Na ściętych na zero paznokciach mam biały lakier Golden Rose, farbki akrylowe i top coat. Kolor są lekko przekłamane-Mikołaj nie ma tak pomarańczowej twarzy, a czerwień jest czerwienią, a nie marchewką. Musicie wierzyć mi na słowo!:)
Na środkowym palcu mój ulubiony bohater świątecznych bajek-Rudolf. Jeśli jakimś cudem nie oglądaliście tej bajki to serdecznie Wam polecam. I dużym, i małym.
No i główna postać dzisiejszego dnia-Święty Mikołaj!



Wierzycie w Świętego Mikołaja?:)















18 komentarzy:

  1. renifer słodki! bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wierzę ;p a paznokcie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaje i Rudolfy królują na blogach ;-) Bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posypały się po blogach Mikołaje i świąteczne zdobienia ;) Rudolf słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają :) od jakiegoś czasu śledzę bloga i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Renifer jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".