sobota, 21 marca 2015

21 marca


21 marca, czyli pierwszy dzień kalendarzowej wiosny.
Dzień najbardziej wyczekiwany przeze mnie od końca października. :)
Zatem na paznokciach kolorowo i wesoło.
Wiosno witaj!



  Na paznokciach wiosenny miks z naklejkami wodnymi w roli głównej. Na naklejkach są tulipany-tak gdyby ktoś zastanawiał się co to. ;)
Naklejki same w sobie są dość grube, przez co nieładnie dopasowują się do płytki, a wszelakie rozciągnięcia kończą się popękaniem (palec środkowy). Miałam też problem z usunięciem ich wokół skórek paznokci. Serduszka są wycięte również z nich i tutaj sprawdziły się świetnie. mniejszy motyw pięknie się dopasował i wygładził.
Pozostałe dwa paznokcie miały być białe, ale jak wiosna to wiosna, zatem postawiłam na miętową zieleń, którą przełamałam fioletowymi ćwiekami.
Wyszło kolorowo, wesoło-tak jak na wiosnę przystało.:)




Udanego weekendu i duuużo słońca!


11 komentarzy:

  1. Cudownie jest! Uwielbiam te kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wyszło :) Oj tak ja też czekałam na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczułam wiosnę :) Świetne zdobienie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie cieszy, że w końcu mamy wiosnę i na naszych paznokciach coraz więcej wesołych kolorków i wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam w klubie miłośników wiosennego ciepełka ;)) zdobienie śliczne - kwiaty na paznokciach to jest to, co lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale one malowniczo wyglądają! Cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. To serduszko na końcu jest przeurocze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".