niedziela, 15 marca 2015

glitter od BPS



Nude. Po raz setny na moich paznokciach.
Tym razem urozmaicony kolorowym glitterem od Born Prety Store.
Ciekawi? :)





Glitter, a konkretniej glitterowy puder otrzymałam w ranach współpracy z BornPrettyStore. Ostatnio polubiłam błyskotki, zatem nie wahałam się długo z wyborem. Wybrałam jedną z pięciu wersji kolorystycznych, które możecie zobaczyć tutaj. Pozostałe to piegi solo, mój ma dodatkowo brokatowy pyłek. Co tu dużo pisać-zawartość tego słoiczka skradła moje serducho i już mam kilka pomysłów na wykorzystanie. :)



Na początku ozdobiłam tylko palec serdeczny. Jednak zadarłam lakier na dwóch innych paznokciach, a nie chciałam kłaść trzeciej warstwy lakieru, więc sprytnie wykorzystałam pyłek do ukrycia zniszczeń. Ale ciiiii... tak miało przecież być. ;)




Miłego popołudnia!


http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html


Tutaj możecie przejrzeć co BPS oferuje dla naszych paznokci. wierzcie-sporo tego!










4 komentarze:

  1. W małych plamkach wygląda super, ale cały paznokieć to trochę przesyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właśnie wydaje,że cały paznokieć wygląda świetnie :) Oryginalnie i nietypowo :)

      Usuń
    2. Dlatego wybrałam jako bazę stonowany kolor, aby było przesytu. Osobiście bardzo podoba mi się "błyskotkowe" zaakcentowanie jednego z paznokci, bo nadaje charakteru zdobieniu i ładnie podkreśla dłoń, jeśli na co dzień nie nosimy biżuterii, a jednak chcemy "coś" na palcach/dłoni mieć. :)

      Usuń
  2. Świetnie wyszło :) i cały paznokieć też mi się podoba, podzielam Twoje zdanie, że jest oryginalny i nietypowy :) (tzn. to ozdobienie go :D)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".