sobota, 11 stycznia 2014

łapacze snów


Motyw, który podobał mi się oda dawna, 
ale jakoś nie mogłam zabrać się za  przeniesienie go na paznokcie.
 Kiedyś musiał być ten pierwszy raz, więc dzisiaj łapacze snów na pięknym turkusie.

Pierwsze co muszę zaznaczyć-za nic w świecie nie mogłam uchwycić wiarygodnego koloru lakieru. Próbowałam do słońca, w sztucznym świetle, w zacienionym-aparat głupiał za każdym razem. Zobaczcie same. To jest ten sam lakier! Mam go jedną, grubszą warstwę.



Aby pokazać Wam mniej więcej prawdziwy kolor pozwoliłam sobie wygooglować numerek Goldena.:)

źródło

Motyw zmalowałam cienkim pędzelkiem, bodajże z lakieru do zdobień Ados, oraz czarną farbką akrylową. Jak na pierwszy raz jestem zadowolona, bo drobne, małe motywy mimo wszystko nie jest łatwo namalować, tym bardziej, że mam braki w cieniutkich pędzelkach. Jeszcze na pewno wrócę do tego motywu.









40 komentarzy:

  1. Ale super wyszły te łapacze snów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje malowania na paznokciach są rewelacyjne, chciałabym mieć choć odrobinę Twojego talentu ;))
    Bardzo podoba mi się Twój blog i na pewno zajrzę jeszcze nie raz ;)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie, dopiero zaczynam, ale bardzo mi się tutaj podoba i mam nadzieję się rozwijać ;)
    http://patishome93.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. No patrz, wczoraj szukałam inspiracji, żeby dzisiaj to samo zmalować :) Ślicznie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie ten wzor, musze w koncu u siebie sprobowac :P u Ciebie pieknie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tego richa i faktycznie, ciężko jest złapać jego prawdziwy kolor na zdjęciach :) a na paznokciach też mam właśnie łapacz snów! :D tylko stempelkowy, a Ty malowałaś ręcznie - więc szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się:) rewelacyjny motyw! gratuluję pomysłu:)

    Zapraszam do siebie na nowy post i rozdanie w którym można wygrać bransoletkę hand made:)
    http://glammadz.blogspot.com/2014/01/szaro-oka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! *-*

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurka... ręcznie malowane :p Ale cudne paznokcie. Kolor lakiery tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak, tak! Rewelacja! A tego jeszcze u mnie nie było ;) Zdecydowanie lepiej na jaśniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśniejszy, a ciemniejszy to ten sam lakier-pokazałam tylko jak różnie aparat łapał ten sam odzień.

      Usuń
  10. Cudowne zdobienia bardzo pięknie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kilka razy próbowałam namalować łapacze snów, ale niestety nie wychodziły jakbym chciała. twoje natomiast wyglądają super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest mega zdobienie :D i tak mi się podoba , ja jak na razie takich szczegółów i tak jeszcze nie umiem namalowac :D Jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory rzeczywiście szaleją :p a zdobienie jest przecudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że to naklejki 0_0 Zgłupiałam jak aparat... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam łapacze :) Kiedyś też zrobiłam i muszę spróbować kolejny raz! Twoje są prześliczne :)
    Widzę, że nie tylko Rich Color 44 ma problemy z pokazaniem prawdziwego koloru na zdjęciach hehe :D Miałam dokłądnie ten sam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś naprawdę genialna w tym co robisz. podziwiam za każdym razem to co stworzysz na paznokciach i Twoja precyzja zadziwia mnie. świetne, jak zwykle :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! Zazdroszczę talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają te łapacze snów <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko genialnie to wyglada!
    Thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super łapacze, muszę ja wreszcie spróbować je namalować;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudo! Wygląda bardzo precyzyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. byłam 100% pewna że to naklejki wodne :O Ślicznie to wyszło :D te odcienie są strasznie trudne do fotografowania :/ czemu te aparaty nie widzą tego co my? Bez sensu ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Łoo faktycznie, lakier kameleon, byłam święcie przekonana, że zdobienie jest zrobione na dwóch różnych lakierach dopóki nie przeczytałam posta :D A same łapacze snów wyszły Ci bardzo ładnie na miniaturce myślałam, że to naklejki :P Tylko z bliska widać lekkie niedociągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny efekt! Zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł z tymi łapaczami, bardzo mi się podoba. W ogólę masz pięknego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo wow ;) bardzo ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  28. powiem Ci że zrobiłaś na mnie wrażenie :) pięknie namalowane i najważniejsze - WŁASNORĘCZNIE :) !

    OdpowiedzUsuń
  29. No przepięknie wyszło :) A ten GR ma cudny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  30. widziałam na insta - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne! Uwielbiam motyw łapacza snów :))

    Obserwuję i pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne! ciekawie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".