wtorek, 21 stycznia 2014

Softer: Crazy Colours


Softery, które otrzymałam w ramach akcji
 "Bądź trendy z marką Softer i Polskimi Lakierowymi Maniaczkami"
mieliście już okazję zobaczyć miesiąc temu. 
Teraz czas na recenzję zbiorową lakierów Softer Crazy Colours.


Krycie: +/-
Czerwone odcienie dawały zadowalające krycie już po jednej, grubszej warstwie. Niestety miętka mocno mnie rozczarowała-trzy warstwy były potrzebne do krycia idealnego.


Trwałość: +/-
U mnie w dobrym stanie, bez topu utrwalającego, wytrzymują ok. 3 dni. Wynik przeciętny, w kierunku dobrego.

Wysychanie: +/-
Tutaj również niczego nowego nie napiszę-pierwsza warstwa dość szybko, kolejne coraz dłużej. Czas jak u większości lakierów, czyli nieco cierpliwości wskazane. :)

Pędzelek: -/+
Prostota od niego wręcz promieniuje. Średnia szerokość, sztywność, długość. Osobiście dla mnie nie odpowiada zakrętka, ponieważ nieco "niestabilnie" trzymał się w dłoni.



Buteleczka: +/-
Prosta, okrągła, bez nadmiaru napisów o pojemności 9 ml. Zakrętka w kolorze emalii jaką mamy wewnątrz. Dla wygody dodałabym dłuższą zakrętkę.
Cena: +/-
7zł/7ml ``

Dostępność: -/+
Sklepy Trendy oraz drogeria internetowa . W drogeriach typu Rossmann czy osiedlowych nie spotkałam się z nimi.


Podsumowanie:
Lakiery zwyczajne, bez nadmiernego "wymyslaństwa" producenta". Niestety, jak dla mnie, słabo dostępne, a na zakup internetowy się skusiłabym się, bo za tą cenę znajdę stacjonarnie bardzo dobre lakiery. Kolory, które otrzymałam dla mnie są idealne, więc wiele razy do nich na pewno wrócę. 

 


Tutaj możecie zobaczyć recenzję każdego Softera z osobna oraz to jak prezentują się na paznokciach: 





 

11 komentarzy:

  1. śliczne kolorki:)a miętka podpadła mi całkowicie do gustu:)lecę zobaczyć ją na pazurkach bo chyba przegapiłam ten post:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mietka najpiękniejsza ;) buziaki, zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mięta jest najfajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie średniaczki , kolory jednak mają ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne są kolory tych lakierów :) u mnie w mieście tych lakierów jest wuchta :P ale szczerze, to średnio za nimi przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam jeden lakier tej serii i spisał się rewelacyjnie. jeśli napotkam się na nie w jakiejś drogerii na pewno się zaopatrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię softery, ale niestety dostępność jest dla mnie również za małą ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorki piękne, tylko gdzie je dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie kolorki podobają ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".