niedziela, 5 stycznia 2014

snowflakes



Za oknem typowo wczesnowiosenna pogoda (myślę pozytywnie, nie nazwę tego 'jesienią':))
a u mnie na paznokciach zimna w pełni !
Kobalt ze śnieżynkami.



Baza to lakier Softer, którego recenzję mogliście przeczytać tutaj. Na palcu środkowym i serdecznym namalowałam farbkami śnieżynki za pomocą pędzelków od FiiGirl. Pozostałe trzy paznokcie pokryłam matowym glitterem z płatkami brokatu Wibo.




Jak podoba Wam się taka zimowa propozycja?
Ja tam w sumie wolę, żeby prawdziwa zimna została na moich paznokciach do ferii zimowych.































23 komentarze:

  1. motyw płatków śnieżnych jest jednym z moich ulubionych!
    podoba się!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne płatki śniegu, bardzo dokładnie zrobione :-) A zestawienie z tym niebieskim powala :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki<3

    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. This is really gorgeous! great nail art x

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie go przyozdobiłaś :) zima na paznokciach bo za oknem niestety brak nawet w górach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Akurat mam niebieski i biały lakier, może spróbuję zrobić sobie takie paznokcie :D

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że śnieg tylko na twoich pazurkach a nie a oknami ;p Śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie to wygląda ;) miałam kupić ten lakier z wibo, ale dobrze, że tego nie zobiłam, bo niezbyt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great festive nails!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, mamy chociaż śnieg na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne śnieżynki :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, tez na niebieskim Softerze robiłam śnieżynki, ale Twój kolor bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglada :D jak ty pięknie namalowałaś te śnieżki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł. ;) Bardzo fajnie wyglądają. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę, żeby zima została w USA i nie przychodziła do nas ;x
    śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko co uwielbiam - niebieski i zimowy motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aż zatęskniłam za śniegiem.. Fajnie, że u Ciebie jest chociaż trochę zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zawszę mi się podobają płatki śniegu na paznokciach ale sama jeszcze nie spróbowałam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne śnieżynki i ten dodatek glitteru, super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice design the color is beautiful!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".