piątek, 15 lutego 2013

stemplowe motyle







Wróciłam! :)
Długo mnie nie było i mam spore zaległości. Mam jednak jeszcze tydzień ferii, więc je nadrobię. 
Na początek zechciało mi się zmiany wyglądu bloga-tak tez jeszcze dzisiaj to zrobiłam.
Nie jest profesjonalnie czy wyjątkowo oryginalnie, ale zawsze to jakaś zmiana. 
Naszło mnie na "afrykańskie" wzory jak można dostrzec po większym wpatrzeniu się.:)
Przygotowałam też zdobienie-nic specjalnego i efektownego, ale zawsze coś. :)




Paznokcie pomalowałam lakierem Simple Beauty. Nie spodziewałam sie wiele po nim, kupiłam głównie ze względu na niską cenę (ok. 3 zł) i ładny kolor (w rzeczywistości jest bardziej turkusowy-na zdjęciach-niebieski). Lakier sprawdza się jednak dobrze-długo się trzyma, ładnie kryje po dwóch warstwach. Niestety długo schnie i zostawia "smugi". Jednak za ta cenę jak najbardziej jestem na "tak".
Dzisiaj dodałam na niego fioletowe motylki-stemple. Chciałam zrobić efekt podwójnych, ale wyszło trochę "dziwnie", ale cóż...:) Całość pokryta topem.




9 komentarzy:

  1. Nic specjalnego? weź przestań ;) bardzo ładne :) takie dziewczęce ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety te tanie lakiery zostawiają mnóstwo smug :( ładnie odbite te motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te motylki, fajnie że już wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny efekt, a czym robisz stempelki? konad czy może essence? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie :* przesliczny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello,
    i really like this nail art,

    i'm a new follower!
    if you want check my blog too
    www.alchemianblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".