sobota, 16 lutego 2013

projekt "Kontynenty"-Afryka




Już prawie rok nie brałam udziału w żadnej akcji czy projekcie.
Dlatego też postanowiłam brać udział w projekcie "Kontynenty", 
którego tematyka jak najbardziej mi odpowiada.:)  
Na początek Afryka....

 Kontynent, który najbardziej mnie interesuje i kiedyś chciałbym zobaczyć chociaż w niewielkiej części. :)
Moje skojarzenia: słońce, safari, słonie, żyrafy, sawanna, Murzyni, baobaby, las równikowy, pustynia, malaria, plemiona.... I mnóstwo innych. Trudno wybrać jedną z tych rzeczy, która mogłaby być inspiracją. Postawiłam jednak na klasykę-sawanna podczas zachodu. Widok, który pewnie każdy widział gdzieś na zdjęciu czy obrazie... Teraz u mnie na paznokciach.:)



Na początku zrobiłam delikatne cieniowanie, które na zdjęciach jest prawie niewidoczne: czerwono-pomarańczowe niebo. Po wyschnięciu czarnym lakierem do zdobień namalowałam zarys drzew i żyraf.
Na koniec na jednym palcu dodałam złota plamę, która ma odzwierciedlać słońce.Całość pokryta topem.



10 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".