piątek, 18 stycznia 2013

malinowy french



Ostatnio bardzo rzadko nosiłam frenche, a już szczególnie zdobienia w takim stylu jak dzisiejsze.
 Na poprzednim blogu z pewnością znalazłybyście o wiele więcej tego typu zdobień.
 Obecnie jakoś bardziej wolę albo intensywne kolory, mocne zdobienia, 
albo całkiem delikatne odcienie i subtelne motywy. 
Takie dwie skrajności.:)
Na odmianę "zmalowałam" ostatnio jednak coś innego. 
Można powiedzieć-w starym stylu.:)


 Co prawda nie wiedziałam do końca co powstanie na moich paznokciach, nie miałam wizji końcowego efektu, aż  do momentu, kiedy stwierdziłam: "Ok, koniec. Czas na top."... :)
Najpierw zmalowałam różowy french. Pierwsza warstwa to pastelowy róż, który był prawie niewidoczny, więc "zamalowałam" go ciemniejszym, malinowym odcieniem. Na linii uśmiechu "przykleiłam" purpurowy bulion. Na koniec, na paznokciu na palcu serdecznym i kciuku, przykleiłam naklejki-pastelowe, różowe kwiatuszki. Całość pokryłam dwoma warstwami topu.
Tak jak pisałam-nie jestem obecnie fanką tego typu zdobień, dlatego mani nosiłam tylko jeden dzień. 




14 komentarzy:

  1. całość wygląda bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu mieszkasz tak daleko, gdybym była bliżej Ciebie to od razu bym Cię wymęczyła żebyś stworzyła coś u mnie :D Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu, jaka precyzja! Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują paznokcie w takim manicure. Co za precyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, ja tez muszę w końcu zmalować jakiś french ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jaki piękny :)
    bardzo precyzyjnie i dokładnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jaki śliczny french :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing manicure!!! Love it!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. I couldn't resist commenting. Perfectly written!
    Feel free to visit my web-site - Real money Slots

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne... w ogóle jestem pod wrażeniem reszty stylizacji również. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny kolorowy french i do tego taki staranny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :) Takie dziewczęce :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".