poniedziałek, 21 stycznia 2013

śnieżynki

Za oknem śnieg, którego wciąż przybywa. 
Co prawda nie jestem fanką zimy 
i z niecierpliwością czekam na temperatury powyżej 20 stopni Celsjusza,
postanowiłam jednak, że dzisiejsze zdobienie, będzie zainspirowane tym, co widać za oknem.



Najpierw wykonałam cieniowanie, do którego użyłam trzech kolorów: czarnego, kobaltowego i pastelowego niebieskiego.
Na zdjęciach najjaśniejsza warstwa jakoś "zginęła",  ale w rzeczywistości pastelowy jest znacznie bardziej widoczny.
Po dokładnym wyschnięciu namalowałam śnieżynki
Całość oczywiście pokryta topem.


Na zdjęciach bardzo słabo widać najjaśniejszą warstwę, przejścia pomiędzy kolorami, w rzeczywistości, tez są bardziej płynne...




15 komentarzy:

  1. Wooow super Ci wyszło :) świetne zdjęcia z tym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety właśnie przez śnieg nie zrobiłam dobrych zdjęć, bo dłoń mi zamarzała, a śnieg szybko topniał.:)

      Usuń
  2. Ale świetne szkoda że do paznokci jestem kompletnym beztalenciem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, tematyczne takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. śnieżynki Ci wyszły super- bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brrr aż mi zimno! nie cierpie zimy, ale paznokcie bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brr jak zobaczyłam śnieg w Twojej ręce to mi się zimno zrobiło;) Ale śnieżynki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te śnieżynki - bardzo starannie wykonane. Bardzo ładne zdobienie, idealnie pasuje do pogody za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne. :) do tego ten śnieg w dłoni...:)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do tagu. Po więcej info zapraszam na mojego bloga. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your winter nails :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. They differ ԁοn't they - for the use of any online pokies divine service of letter writer. It may seem wish a uncomplicated solvent to merely get a fog online pokies mirror to with buck mixed bag and top with 1 tablespoon butter intermixture.
    Feel free to visit my webpage ; pokies online

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".