sobota, 19 maja 2012

Fiolet na początek...:)




Na pierwszy ogień idą paznokcie.:)
Fioletowy lakier z nowej kolekcji marki Wibo, który postanowiłam ożywić wiosennym motywem- 
żółtym lakierem do zdobień namalowałam fragmenty kwiatuszków i kropki. 







Co do samego fioletu to jest z niego zadowolona i na pewno kupię jeszcze inne lakiery z tej serii. Całkowite krycie po dwóch, cienkich warstwach. Konsystencja jak dla mnie idealna, wygodna aplikacja. Co do trwałości to na ten temat nie mogę się jeszcze wypowiedzieć.:)





5 komentarzy:

  1. Przyjemny fiolet, nie kupiłam jeszcze nic z tej kolekcji, a jest z czego wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor oraz wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) Idealna długość i idealny fiolet :) świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".