czwartek, 24 maja 2012

sky

Ostatnio polubiłam pastele i moja kolekcja lakierów powiększyła się właśnie o nie. Dzisiaj jeden z nich- niebieski -Ados z serii "art de lautrec" (moja ulubiona kolekcja jak do te pory, ale o niej kiedyś tam napisze osobny post.:)). 

 Nie chciała dodawać do niego innych barw, ani wyraźnych zdobień, ponieważ sam podoba mi się bardziej. Kolor kojarzy mi się z niebem, więc postanowiłam dodać delikatny motyw lecących ptaków. Nie są one zbyt idealne, ponieważ miałam za gęsty lakier (muszę kupić nowy do zdobień), a zdjęcie jeszcze bardziej uwydatniło niedoskonałości i troszkę przyciemnia lakier, ale nie jest tragicznie (chyba). :)





7 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie a lakier po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki cudowny kolorek ;*

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło, kolor lakieru idealnie przypomina niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mogę prosić to proszę o wyłączenie weryfikacji obrazkowej, jest to bardzo uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że jest wyłączona-to świadczy tylko o moich brakach w znajomości opcji blogspot.:) Weryfikacje oczywiście wyłączę, bo wiem jak bardzo denerwująca jest. Dziękuję za zwrócenie uwagi.:)

      Usuń
  5. obserwuje ;> i czekam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny odcień lakieru. Właśnie dużo dobrego słyszałam o lakierach tej firmy ale mi akurat trafił się bubel. Kupiłam biały i był strasznie przezroczysty, miałam nadzieję, że będzie mi służył do frencha ale musiałabym nakładać ze 4 warstwy. W końcu domieszałam do niego kilka kropli innych lakierów i mam śliczny pastelowy lila :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".