piątek, 11 maja 2012

ZłotaPigmejka wita na blogspocie! :)



Do tej pory w świecie blogów byłam znana jako "edyta07" i prowadziłam blog:
                                      kolorowo-na-paznokciu.blog.onet.pl
 

Myślę, że niektórym to sporo mówi i wiedzą już kim jestem.:)


Kolorowo-na-paznokciu był typowym blogiem "paznokciomaniaczki". Ten będzie miał nieco inny charakter. Zazwyczaj będę pisała o jednej z trzech dziedzin: modzie, stylizacji paznokci lub podróżach. Pewnie zastanawiacie się co wspólnego mają ze sobą paznokcie i turystyka? Zapewne bardzo niewiele, ale postaram się jak najlepiej łączyć na jednym blogu moje zainteresowania i pasje, aby wiele osób mogło znaleźć tutaj coś dla siebie.

Przybliżę Wam nieco dokładniej czego możecie się spodziewać na moim blogu:
Zdobienia, zdobienia, zdobienia. Czy jednym zdaniem: kontynuacja kolorowo-na-paznokciu. Pojawią się też recenzje. Lakierów, ale nie tylko.
Dodatkowo lubię poznawać nowe miejsca, więc czasem zaproszę Was w podróż do jakiegoś egzotycznego, bardzie lub mniej, miejsca.
Nie chcę rutyny na blogu. Pisanie ponad rok tylko o jednym.... Teraz nie chcę aby blog był "zamknięty" na inne tematy. Jak będę miała potrzebę to zacznę tutaj nawet pisać piosenki (Spokojnie, tak źle raczej nie powinno być, no ale... kto wie:))
W skrócie: będzie to blog all in one.:)

Jeszcze długa praca przede mną, aby doprowadzić bloga do takiego stanu, jaki chcę...
Mam nadzieję, że będziecie ze mną od samego początku i przyjmiecie mnie do grona blogspotowiczek .:)

Czyli od dzisiaj oficjalnie zaczynam blogowanie na Bloggerze. :)


1 komentarz:

  1. Fajnie że jesteś na blogspocie:) Zastanawiałam się czy skończyłaś z blogowaniem, a tu miła niespodzianka, oczywiście czekam na nowe zdobienia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".