piątek, 27 listopada 2015

złota geometria



Barwy jesienne, ale w wydaniu Andrzejkowym.
Ciemny brąz z geometrycznymi, złotymi wzorami.
Skusicie się?


Patrząc na wzory, która mam na paznokciach przypominają mi się złote tatuaże, na które szał był podczas ostatnich wakacji. Wzory, kolor-wszystko pasuje. :)
Tatuażowe wzory odbiłam z płytki "Negative Space", którą dostałam od Born Pretty Store. Wszystko super i pięknie, gdyby nie to, że wzorki są naprawdę duże. Pojedyncze trójkąty odbite na krótkich paznokciach zajmują ich połowę. Te większe motywy, które bardzo spodobały mi się, gdy przeglądałam ofertę sklepu, najnormalniej w świecie nie mieszczą się w całości na moich paznokciach, a szkoda, bo myślałam, że będzie to moja ulubiona płytka do stemplowania.


 Złoto, to również produkt od BPS, który pokazywałam już tutaj. Jestem zachwycona jego kryciem. Pięknie wygląda zarówno na ciemnych, jak i jasnych bazach. Do tego ekspresowo wysycha i mało, który top go rozmazuje. Zdecydowanie mój ulubiony lakier do stempli!


http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
kod rabatowy do sklepu Born Pretty Store




Udanych zabaw andrzejkowych!


18 komentarzy:

  1. połączenie brązu ze złotem - to nie może się nie udać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta płytka jest świetna! piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzory ma ta płytka ;-) Cały czas sobie obiecuję, że się na nią skuszę i jakoś nie wychodzi ;-) Bardzo ładne zdobienie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak duże, to w sam raz dla mnie ;) Świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło bardzo ciekawie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mani stworzyłaś z tą płytką. Też się nad nią zastanawiałam, ale w końcu nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, jeszcze nie użyłam tej płytki... szkoda że jest taki problem z wielkością wzorów :( niemniej jednak Twoje zdobienie wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta płytka, chyba ją przygarnę przy najbliższej okazji. Zdobienie bardzo fajnie Ci wyszło, świetnie wygląda to połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. perfect manicure <3
    need this plate :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super ;) ostatnio lubię geometrie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne ;) wzór na kciuku i małym palcu podoba mi się najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie :) Też mam tą płytkę ale na razie tylko jedno zdobienie z nią. Muszę ją rozpracować bo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta płytka jest bardzo oryginalna. Piękne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".