niedziela, 22 listopada 2015

pozłacana butelka



Po epoce nudów i pasteli nadszedł czas ciemnych paznokci, które ostatnio namiętnie noszę.
Dzisiaj jeden z moich ulubionych ostatnio odcieni-butelkowa zieleń
przełamana złotym glitterem.


Wiosna i lato były u mnie zdecydowanie pastelowe. Nudy Semilac (Perfect Nude i Nuts&Carmel) i jasny róż "Biscuit" były moimi ulubionymi odcieniami, które nosiłam większość czasu. Wraz z jesienią nadszedł czas na ciemne kolory, które na nowo polubiłam. Burgundy, granaty, brązy, szarości, ciemne zielenie-tak zapowiadają się najbliższe miesiące, a dzisiaj już zostawiam Was ze zdjęciami ozłoconej butelki. :)





Jak najlepszej niedzieli
i chociaż kilku promieni Słońca. :)



 




12 komentarzy:

  1. lubię lakiery Wibo z tym efektem, bardzo mi przypadł do gustu glitter z efektem matu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten mat "zniszczyłam" tope Seche Vite. Zdecydowanie w błysku lepiej wygląda ten odcień zieleni. :)

      Usuń
  2. iście jesienne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam na początku, że to zwykła folia transferowa, a tu taka niespodzianka, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie! Też lubię butelkowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zapomniałam jakie możliwości daje ten top od Wibo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię butelkowe odcienie zieleni, super wygląda ze złotem :) przywodzi na myśl świąteczną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze mam to Wibo i nigdy nie pojawiło się u mnie na paznokciach, muszę go poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".