środa, 18 listopada 2015

szary szalik



Za oknem szaro, zimno i.... byle do wiosny!
Jednak każdemu przyda się coś ciepłego na przetrwanie tego nieprzyjemnego okresu,
więc zapraszam do otulenia się szarym szalikiem! :)



Na paznokciach mam 3 warstwy lakieru, który mam już dobre dwa lata, a dopiero teraz odkryłam jak dobrze moim dłonią w towarzystwie szarych paznokci. Aby nieco przełamać całość jeden z paznokci początkowo był błękitny, ale ostatecznie wzór, który planowałam odbić z płytki od BornPrettyStore nie wyglądał dobrze, więc całość zmyłam i za drugim razem postawiłam na szaro-burość i wybrałam biel. Na niej, czarnym lakierem, odbiłam wzór z płytki "Russian Doll Sweatr Pattern" (który wyszedł krzywo, ale uznajmy, że tak miało być!:)).





http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
10-cio procentowy kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS



  Trzymajcie się ciepło!






17 komentarzy:

  1. Świetne mani, super wygląda ten stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne jest to połączenie, ja wprost kocham szary kolorek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U siebie również lubię szarości :) Idealnie sprawdzają się na jesień i zimę. Ciekawie tu, obserwuję! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne,mam ten szary lakier i dopiero z 2 tygodnie temu się do niego przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, musiał odleżeć swoje w szufladzie. :)

      Usuń
  5. W tych kolorkach super <3 marzy mi się taki stempel bezbarwny, do takich wzorów idealny by były bo widać jak przyłożyć żeby prosto wyszło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przyłożenie równo stempla to nie lada wyzwanie. Dlatego też zazwyczaj jak wzór wymaga wyjątkowej precyzji to nie stempluje nim więcej niż dwóch paznokci na dłoni. ;D

      Usuń
  6. Piękne mani <3 Uwielbiam szarość na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te paznokcie :) jeszcze nie używałam niby stepelkow ale chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te paznokcie :) jeszcze nie używałam niby stepelkow ale chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i teraz sobie przypomiałam że miałam zamawiać sobie ta płytkę, kurcze ciekawe czy mi dojdzie na świeta :P
    lubię takie wzorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mam tylko jeden szary lakier z dwupaku z neonkiem Wibo , nie przepadam za tym kolorem na paznokciach; wzór sweterkowy świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".