niedziela, 8 listopada 2015

hybryda ze srebrem


Hybrydowy manicure może i wygląda świetnie ponad 2 tygodnie, ale sam odrost już taki świetny nie jest.
Dzisiejsze zdobienie to hybryda i klasyczny lakier,
w sprytnym duecie maskującym odrost. 


Na paznokciach widzicie już nieco "przeterminowaną" hybrydę Semilac "Stylish Grey" oraz "Biscuit", bo zdobienie prawie 3 tygodnie czekało na publikację. Pierwsze skrzypce gra jednak srebro, pierwotnie przeznaczone do stemplowania, od BornPrettyStore. Z pomocą pędzelka "wypełniłam" nim odrost, a w celu spojenia wszelkiego w jedność-dopaćkałam wywijasy. Całość pokryłam tradycyjnym topem-Insta Dry, z którym jak widać po środkowym palcu, nadal nie potrafię się dogadać. Wszystko ponosiłam dwa dni, zmyłam, ściągnęłam hybrydę i ścięłam paznokcie, ale o tym w kolejnym poście, mam nadzieję, że szybciej niż za dwa tygodnie.







http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
10-cio procentowy kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS



Przyjemnego, niedzielne popołudnia!



13 komentarzy:

  1. Ale sprytny sposób na zakamuflowanie odrostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie Twoim pazurkom w szarosciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie to sobie wymyśliłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, ale miałaś pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wygląda to sreberko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Insta dri nie mam żadnych problemów, dobrze się u mnie sprawdza, schnie ekspresowo i nie rozmazuje mi wzorków

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł bardzo cwany :D no i dobrze wykonany! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, bardzo ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na ukrycie odrostu świetny! Lubię srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam biscuit na paznokaciach :) super kolor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".