środa, 11 listopada 2015

Artystyczna Środa (cz. VIII)


Coś, czego już dawno nie było, a obiecałam, że będzie się pojawiać, 
czyli środa pod znakiem malowanek.
Zapraszam na ósmą "Artystyczną Środę".


Paznokcie poszły do ścięcia, a noszone prawie 3 miesiące migdałki idą w odstawkę na rzecz kwadratów. Na chwilę obecną jestem zadowolona ze zmiany, a moim paznokciom zapewne miło jest odpocząć od hybrydy.


Dzisiejsza malowanka to przedłużenie Złotej Jesieni. Sama miałam okazję być dwa tygodnie temu w Bieszczadach (za jakiś czas pewnie naskrobię parę słów i pokażę Wam zdjęcia) i mogę oficjalnie przyznać, że polubiłam jesień. Dlatego niech zwieńczeniem tego będą złote drzewa na moich paznokciach i dwa, człekokształtne przechadzające się pomiędzy nimi. :)



 A Wy lubicie jesień?














"Artystyczne Środy":

15 komentarzy:

  1. Prawdziwy artyzm! :D Wyszło fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, śliczne! najpiękniejsza jesień jest wtedy kiedy świeci słońce i można zobaczyć te piękne kolory, teraz jest coraz gorzej przez deszcz i mgły ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! A jesień w górach jest najpiękniejsza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pazurki mega :) i te jesienne klimaty można się zaochać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to śliczne! Jesień tak, ale do końca października, potem już nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdobienie :) generalnie nie przepadam jakoś specjalnie za jesienią, ale uwielbiam ją malować i oglądać na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne! pewnie dużo czasu nad nimi spędziłaś ;)
    jesieni nie lubię,tak jak moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za jesienią nie przepadam, ale Twoje zdobienie jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz mega talent,a paznokcie wyglądają przecudnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię złotą jesień, kiedy jest jeszcze w miarę ciepło i słonecznie :) Pięknie ją namalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ujęłaś złotą polską jesień na swoich paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny jesienny krajobraz, jesteś prawdziwą artystką <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby jesień tak wyglądała cały czas, to wręcz bym ją kochała! Ślicznie wygląda, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".