wtorek, 11 marca 2014

zawieszenie

Cześć kochani!
Nie chciałam tego robić wcześniej, ale zawieszam na jakiś czas bloga.
Nie potrwa to  zbyt długo, myślę, że maksymalnie miesiąc, może nawet 3 tygodnie.
Ta myśl chodziła za mną od ponad miesiąca, ale dopiero teraz zdecydowałam się na ten krok.

Sami widzicie, że ostatnio nie jestem zbyt produktywny.
Staram się skupiać obecnie na innych, istotniejszych sprawach, blogowanie zeszło na dość odległy plan-co nie znaczy, że "znudziło mi się"!
Jednak czasem trzeba dokonać pewnych wyborów i o ile blog mi nie ucieknie, to inne sprawy mogą.:)
Do tego zaczęłam kurs na prawo jazdy, co ostatecznie utwierdziło mnie w przekonaniu, że na jakiś czas powinnam odpuścić.
Ciężko fizycznie pogodzić mi wszystko-szkoła, nauka, wykłady+życie prywatne i inne zainteresowania, bo jak wiecie: dobry wpis to nie kwestia 15-20 minut. 


Jeśli chcecie wiedzieć co u mnie to zapraszam na Instagrama. Tam dzieje się więcej niż na blogu.


Trzymajcie kciuki i do zobaczenia piękną wiosną!

10 komentarzy:

  1. Powodzenia na kursie i egzaminie :) czekamy na Cb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Ale jeszcze sporo czasu, żeby życzyć mi powodzenia na egzaminie-dopiero zaczęłam:)

      Usuń
  2. Nie powinno się przedkładać bloga nad życie prywatne, więc dobrze zrobiłaś :) Mam nadzieję, że nauka pójdzie szybko i już niedługo będziesz mogła siadać za kółkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo uważam:)
      Co do prawka-daje sobie 3 miesiące :)

      Usuń
  3. ja na prawko idę dopiero po egzaminach maturalnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby kurs i egzamin poszedł Ci jak najlepiej :D A my będziemy na Ciebie czekać :D Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeej, ledwo wróciłam i już uciekasz:( No nic, na Twoje posty warto poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpocznij, zalicz kurs, zdaj! i szybko do nas wracaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powodzenia! sama niedawno zdawałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do nas szybko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".