sobota, 24 października 2015

Gold Autumn


Pogoda za oknem średnio sprzyja korzystaniu z uroków jesieni,
więc zapraszam Was do mnie, bo na moich paznokciach zagościła bezdeszczowa Złota Jesień. :)


 To połączenie kolorów to będzie mój hit tego sezonu. Brązy, od tych jasnych po całkiem ciemne, ze złotem pod wszelaką postacią. Sprzyjać temu będzie lakier do stempli, który dostałam od Born Pretty Store i jestem nim zachwycona. Rzuciłam go od razu na głęboką wodę, wystemplowałam wzorki na ciemnym lakierze i jestem zachwycona. Pięknie napigmentowany, wzorek wyraźny i nikt nie musi się zastanawiam czy to złote liście czy jakieś błyszczące kleksy. :)
Początkowo miało nie być całego "ozłoconego" paznokciach. Na jego miejscu miało być to samo co na palcu środkowym, ale Insta Dry, z którym za nic w świecie nie mogę się dogadać, rozmazał listki niemiłosiernie, a ja nie miałam cierpliwości znów malować ciemnej bazy i czekać aż wyschnie.
Tak czy inaczej-Złota Jesień zapanowała. Teraz tylko czekam na parę słonecznych dni. :)





http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
10-cio procentowy kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS



Przyjemnego, sobotniego wieczoru!












13 komentarzy:

  1. Lakier z BPS widzę że świetnie odbija :-D cudne pazurki :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, uwielbiam złoto na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie jesienne zdobienia. U mnie na blogu też właśnie tak jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie miodzio :) nie lubię brązów ale ten akurat jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ci, że nie lubię brązów, ale twoje zdobienie jest śliczne. Nie za dużo, nie za mało, z klasą i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszły ;) taką jesień lubię, a nie deszcz i zimno ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne jest to mani kolorystycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Brąz i złoto, jak dla mnie ideał kolorystyczny, no i Twoje perfekcyjne wykonanie - efekt WOW!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Też chcę takie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda :) Rzadko mam brązowe paznokcie, w sumie nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".