piątek, 15 listopada 2013

soczyste vintage


Dzisiaj w takim stylu, jaki baaardzo lubię na paznokciach-vintage.
Nietypowa, soczysta zieleń, paski, róże. 



Post z dedykacją dla Karoliny z LoveMeCosmeticsDream, bo to od niej dostałam lakier bazowy. Dziękuję! :)

Na paznokciach mam 3 warstwy Wibo, w kolorze coś pomiędzy soczystą, jasną zielenią, a khaki. Paski zmalowałam cienkim pędzelkiem, lakierem Miss Sporty (proste nie są, grubość też różna, ale co tam...:)). Różyczki zmalowałam pędzelkami od FiiGirl za pomocą farbek akrylowych. Całość pokryłam topem.







Pomysł nie jest mój, prawie identyczne zdobienie kiedyś gdzieś widziałam i "zgapiłam".










23 komentarze:

  1. ślicznie to wygląda:) lubię takie zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no ładnie wyszło :D mi najbardziej podoba się lakier bazowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj faktycznie bardzo soczyście się zrobiło :) uwielbiam vintage

    OdpowiedzUsuń
  4. już trzecie zdobienie w tym tyg w tym stylu i kurcze też mnie na nie nosi :) przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:) A lakier bazowy genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę cudownie dobrane kolory, idealnie rozświetlą naszą jesień ;)!

    Skom?
    http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie niedługo zrobić takie paski ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. łooł, niezła kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. extra! ciągle się zbieram by takie zmalować i zebrać się nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwykle widuję takie zdobienia na mięcie lub czerni, świetne urozmaicenie oklepanego wzoru :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobienie! Ten zgniłek zielonek mi się podoba i różyczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor i chyba w modzie to zdobienie wiec i ja coś podobnego może zmaluje za nie długo:)ślicznie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kolorystyka i genialny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W tych kolorach idealnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten wzór to klasyk, mimo iż nigdy go nie miałam na swoich paznokciach to zawsze mi się podoba na innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdobienie! jak zapewne wiesz uwielbiam różyczki :D i taki styl na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  17. jak wiosennie się zrobiło :)
    bardzo mi się podoba to zdobienie, mam tego wiboska, ale jeszcze nie był w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdobienie, takie wesołe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".